zondag 24 mei 2009

Zelfportret

Jullie zullen wel gedacht hebben: Waar is die Odetta, toch? Ik heb lekker lang weekend gehad. Afgelopen hemelvaartsdag gewinkeld in Venlo, het weer was heerlijk. Vrijdag naar de kapper. En samen met Rob naar Kevelaer in Duitsland geweest. Zaterdag en vandaag heerlijk met de hobby aan de slag geweest. Ik heb een cadeautje voor Romy gemaakt, zij is namelijk morgen jarig. En wat geëxperimenteerd. Ook heb ik een deze foto van mijzelf gemaakt. Omdat ik degene ben die bij ons thuis de foto's maak, sta ik maar heel weinig op de foto. Ik wilde graag een foto van mij in dit vrolijke shirt. Vandaar deze foto dus. C'est moi!

5 opmerkingen:

Unknown zei

leuke foto en een goede fotograaf[e].Ja dat probleem komt mij ook bekent voor.Lekker zo´n lang weekend en dan nog zulk mooi weer ,wat willen wij nog meeeeeeeeer.JAJA ik weet het .....een prive fotograaf[hihihi]DOEI,Lean.

Marjan zei

Ik vraag dan 1 van de jongens een foto van me te maken. Moet je ze horen zuchten want dan mogen ze niet 1 foto maken daar dan wel een stuk of 10 want ik wil wel kunnen kiezen!
Je ziet er mooi uit!

MadeByMaly zei

Mooie foto! En wat staat rood je toch prachtig. Wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad.

Romy zei

Wat een supermooie foto. Foto's van jezelf zijn juist vaak erg leuk voor later. Zodat je kan terugzien hoe je in de loop der tijd bent veranderd. Je rode shirt is trouwens ook erg leuk.

Marlieke zei

Wat leuk om nu een duidelijk gezicht te zien van degene die al die mooie creaties maakt en een leuke blog heeft. :-D