dinsdag 12 mei 2009

De bescheiden oogst van de Libelle Zomerweek



Deze schitterende shawl kreeg ik van Anouk cadeau, want ze weet dat ik enorm dol ben op shawls.



Deze vogeltjes zijn eigenlijk een slinger, maar uiteraard ga ik hem slopen. Want met die 6 vogeltjes kun je volgens mij vele leukere dingen mee doen.


Wij hebben onszelf zeer netjes gedragen. Wij verbazen onszelf iedere keer weer over al die vrouwen met die shoppers op wieltjes. De shoppers zijn boordevol en wij worden keer op keer over onze voeten heengereden. Of wij struikelen over de shoppers. Daar waar gratis eten te halen valt, daar zijn zij ook weer in grote aantallen te vinden.Wij noemen deze vrouwen dan ook de professionals van de beurzen! Zeer ergelijk! Het zou verboden moeten worden!!!!


Helaas ontbreek één foto, namelijk die van de Libelle Goodybag. Door een misverstand van de medewerkers van de beurs hebben wij er geen gekregen, terwijl er voldoende exemplaren aanwezig waren. Volgens de medewerker had onze buschauffeur die bij de bus geleverd gekregen. Yeah, right! Niet dus. Bommer! Vorig jaar ook al geen goodybag, want er waren helemaal geen goodybags meer. Dus één grote tip, laat je niets wijs maken.

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat heb je dit weer heerlijk beschreven! En oh...die vogeltjes! :-)

Groetjes Marlieke

Unknown zei

Zucht zucht zucht maar je bent weer heelhuids thuis gekomen begrijp ik [ok teentjs iets korter en je lontje werd ook nog eens getest]
Zucht wat een dag[maar nog wel gelachen].
groetjes,Lean.

Romy zei

De shawl is prachtig! Leuke vogeltjes ook. Die hebben een hoog scrapgehalte:)

Ja, die trolleys erger ik me ook altijd dood aan. Ik ben eens naar de Tina-dag geweest en daar is het ook zo enorm druk bij allerlei stands met gratis spullen of enorme aanbieding. Je komt er bijna niet meer tussen.

Unknown zei

Nou je hebt het gehoord he ,er was dus iemand ´s korte lontje getest enuhhh niet geslaagd.Je ziet dus hoe braaf jullie geweest zijn.Zelfs toen jullie geen GOODIEBAG kregen.KNAP HOOR !!!!!!!!!
Groetjes,Lean[moest ik effe kwijt hihi].

Birgit zei

Ohhh, die shawl is mooi! Ik heb er eentje die er heel veel op lijkt! :)