zondag 31 mei 2009

Nog zo'n andere lieverd! Lean de Ruiter!!!

Ik mag mezelf wel een zeer bevoorrecht mens noemen. Van Lean kreeg ik dit schitterende doosje met een miniboekje erin. Als bedankje voor mijn zeemeermin, want alles wat met de zee te maken heeft, vind ze mooi! Lieve Lean, jij ook heel hartelijk bedankt, ik ben er zeer verguld mee!!!



Bij haar projecten, voornamelijk haar mini-albums, blijf je gewoon kijken. Lean werkt zeer gedetailleerd. Breng eens bezoek aan haar blog http://scrapselsfromlean.blogspot.com/, en geniet vooral van haar mooie kunstwerkjes en van haar zeer humoristische schrijfwijze!

Dit project is tevens de deelname van Lean bij de wedstrijd van Made by Maly. De schelpjes heeft ze gevonden op het strand. Kijk op de site: http://www.madebymaly.nl/, je kunt nog steeds meedoen.

Dit is de bovenkant van het miniboekje. Wat een mooie quote!

En Lean zou Lean niet zijn als de achterkant ook niet voorzien was van een mooie quote.
Nogmaals ik vind het een hele eer om van jou dit mooie cadeau te mogen ontvangen. Het is geweldig leuk dat wij elkaar hebben leren kennen via het blogcircuit.

2 opmerkingen:

Romy zei

Lean kan inderdaad prachtig scrappen. Er valt zoveel te zien op haar projecten en toch komt alles heel mooi uit. Dit boekje is prachtig geworden. Helemaal in de zeesferen.

Unknown zei

Graag gedaan .Hij is je van harte gegund en jij bracht mij weer op het idee.Wat een samenwerking;hihihi.Een SEKTE zegt Ron dan.
gr,Lean