dinsdag 18 mei 2010

Wat zelfgemaakte kaarten

Deze kaart is gemaakt met de nieuwe papierlijn "Capella" van Basic Grey. Het is een schitterende lijn in poederachtige tinten. Het lijkt wel of je een koffer op zolder hebt gevonden met kanten items van je oma.


Ik kan er niets aan doen, maar de kleurencombinatie wit, gebroken wit, lichtbruin, grijs en zwart blijf ik zeer stijlvol vinden. De afdruk is van een mannenstempel die afkomstig is van Art Journey.


Daar is dame van het lelietje der dalen weer. Deze stempel is van Stampinback. Op de achtergrond een stempelafdruk van de stempel Glamorous Grunge (Donna Salazar ). Tezamen met de combinatie van een reststukje designpapier van Webster's Pages en de zilverkleurige kaart heeft het nu een antieke uitstraling. Ik vond nog bijpassende grijze papieren roosjes. De inkt is van Tsukineko VersaFine in de kleur Smokey Grey.

6 opmerkingen:

Unknown zei

ZUCHHHTTTTT dit is ook weer top hoor heel mooi gemaakt allemaal.
gr,Lean.

Jolanda zei

Die bovenste vind ik helemaal geweldig!Die andere ook maar dat is mijn favoriete.
Gr,Jolanda

Romy zei

Je hebt echt zo'n goed gevoel voor combineren en vooral voor kleurencombinaties, Odetta! Dit zijn alledrie schitterende kaarten.

Marlieke zei

Dit zijn srtuk voor stuk weer hele mooie kaarten! ze zien er goed uit! Creatief buitje tijdens al die regenbuitjes?

MadeByMaly zei

What can I say....prachtig prachtig prachtig.

SCRAP TALK zei

hoy Odetta,
Bedankt voor deze mooie kaart en lieve woorden!
xxx
C.