dinsdag 18 mei 2010

Sea Tags

Inmiddels heb ik een aardig netwerkje die voor mij mooie kledinglabels en andere labels voor mij verzamelen. En er zitten aardig wat juweeltjes tussen! Zoals deze.




Bovenstaande kledinglabel is een dubbele label.


En hier een mini label.

Bij beiden heb ik stempelafdrukjes gebruikt van de stempelmerken Inkadinkado en Layers of Color Stamps. De quote-stempels zijn van Stampinback en de woordstempel Beach is van Imaginisce.

Ik vind de kleuren die bij de zee/oceaan horen schitterend en rustgevend. Alhoewel er daar ook hele vrolijke kleurtjes (denk aan vliegers, fleurige strandpaviljoens etc) aanwezig kunnen zijn.

8 opmerkingen:

Unknown zei

en dit dan nog mooooooier.
gr,Lean.

Jolanda zei

ook heel mooi!!Wat een super recycling!Heeeeeeel erg gaaf gedaan.

Romy zei

Wauw, wat je al niet met kledinglabels kunt doen... Ik ga ook eens beter opletten voordat ik die dingen zomaar weggooi. Ik vind je label in zeestijl echt geweldig mooi.

Marlieke zei

Maar!!!! Wat heb je dit gaaf gedana zeg! je zou niet zeggen dat het 'gewone' kledinglabels zijn! Heel bijzonder!

MadeByMaly zei

Wauw Odetta, wat prachtig gedaan! Echt betoverend hoor.

sanderijn zei

Leuke labels Odetta, ook mijn favoriet om te gebruiken in creaties, ik heb een la vol met labels hier inmiddels verzameld.

Jolanda zei

Wat heb je mooie labels gemaakt zeg!! Super!

Groetjes Jolanda

SCRAP TALK zei

Deze zeetags zijn schitterend! Ik waan mij zo aan de zee! Ben hier helemaal weg van!
xxx
C.