maandag 8 augustus 2011

Nog wat kaartjes gemaakt.

Ik vind deze vintage afbeelding (Salt Air van Cosmo Cricket) zo schattig! Het is heel grappig dat vintage en modern heel erg goed samen gaan.


Deze kaart wordt voor iemand, die, ik vorig jaar helemaal vergeten was op haar verjaardag. Hint: zij is op 22 november a.s. jarig en houdt zonnebloemen! Dus ben ik dit jaar zeker op tijd, hahaha. De vintage afbeelding is op katoen gedrukt en is van het merk Crafty Secrets.


Hier nog een kaartje met mijn vriendinnetje Tilda. Niet te vaak, maar af en toe vind ik het wel leuk om met Tilda een kaartje te maken.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Zo zo Odetta. je hebt niet stil gezeten! Wat mooi allemaal zeg! Die eerste kaart spingt er wel echt uit voor mij hoor. Mag ik vragen hoe je die mooie bubbles gemaakt hebt? Stickles? Plakparels?

Romy zei

Wauw, alle drie de kaarten zijn geweldig mooi geworden! De eerste is heerlijk vrolijk en de zelfgemaakte golfjes van gescheurd papier en bubbeltjes zijn super-supermooi! De tweede is heerlijk zonnig met die mooie bloemen erop en de derde kaart is er echt één voor meiden...en wat is 'ie mooi! Jij weet volgens mij altijd goed raad met het Tilda papier:)

Unknown zei

hihihihi je kaartjes zijn weer heeeel mooi hoor vooral die met die zonnebloemen hinthint!!!!!!

MadeByMaly zei

Mooi Odetta! Sorry voor de korte berichtjes maar ik heb nog veel van je mooie creaties te bekijken (en daarop te reageren natuurlijk).