maandag 1 augustus 2011

Altered Vintage Pocket Watch

Op de foto zie je een Pocket Watch van Tim Holtz Idea-ology die ik gealtered (niet echt een goed Nederlands woord) heb. Op de achtergrond heb ik een perfect passende chipboard wijzerplaat van Teresa Collins gebruikt. Voor een steampunk-effect zit er een 7 Gypsies hardware gemmed gear en een radertje plus een knopje (uit een horloge-onderdelendoosje van 7 Gypsies) geplakt. Verder een bedeltje van zakhorloge. Het vogeltje in het kopje heb ik geknipt uit een minipapervel van Webster's Pages en is bewerkt met Ranger Glossy Accents.




Om enig indicatie te krijgen hoe klein de Pocket Watch eigenlijk wel niet is heb ik er een lineaal bij gehouden. Zelf had ik eigenlijk verwacht dat de Pocket Watch groter zou zijn en dat je met Grungeboard hierin aan de slag kon. What was I thinking???!!!! Al met al ben ik toch heel tevreden over het resultaat en ben ik bezig geweest met iets wat ik heel erg graag doe: namelijk alteren!!!

7 opmerkingen:

Marlieke zei

Jeetje echt groot is-ie niet nee, haha. Je hebt wel iets heel origineels en moois gemaakt! Dat is vast een heel gepriegel geweest. Maar wat ziet het er mooi uit!

Romy zei

Klein of niet, het ziet er wel helemaal super uit! Wat een priegelwerkje zal dit zijn geweest, maar het resultaat is daar dan ook naar. Dat vogeltje in het kopje is ook superschattig.

Jolanda zei

Wauw! Super leuk gemaakt zeg en wat een leuk idee! Leuk ook met dat vogeltje.

Groetjes Jolanda

Unknown zei

hihihih hij/zij moet in zo'n heeeeeel klein zakje hoor!Maar het is een droppie geworden!

Hermine zei

Dit ziet er echt super uit en ik vind het juist heel mooi dat hij klein is. Geweldig. Fijn weekend

Scrappingann zei

Dit is echt super goed gelukt!!

MadeByMaly zei

O wat supermooi Odetta. Dit is gewoon een voorwerp om onder een glazen stop te bewaren.