maandag 8 augustus 2011

Kaarten voor tieners!

De bovenstaande kaart wordt voor mijn nichtje, zij wordt alweer 16 jaar! Ik weet nog heel goed toen ze nog maar net geboren was, de mooiste baby die ik ooit had gezien. Maar ik werd toen ook voor de allereerste keer tante, dus dan ben je niet echt objectief. Maar echt waar, het was een prachtige meisjesbaby! Een leeftijd waar belangrijke keuzes zoals het bepalen van een studierichting wordt bepaald. Dus vond ik deze kaart zeer van toepassing.



Kaarten voor tieners vind ik lastig om te maken, vooral voor jongens! Waar houden zij zich tegenwoordig precies mee bezig????!!!! Ik sta open voor jullie suggesties!

Ze zeggen wel eens "meisjes van dertien", maar wat dacht je van "jongens van dertien"? Dus is het deze verjaardagskaart geworden voor een jongen van dertien.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Ook deze creaties zijn weer zo mooi, Odetta! Wat een genot om je blog te bezoeken. Uhm...tienerjongens/ Vinden die het niet heel stoer om 's avonds gewoon naar buiten te gaan en daar met een groepje wat stoer te doen? Of om te gamen? Je hebt me aan het denken gezet hoor, haha!

Romy zei

Zowel de meiden- als de jongenskaart zijn supermooi! Ik vind dat je ook zo mooi hebt gewebsterd op die eerste kaart. Het is een prachtige scène van schepen en bloemen geworden:) En waar tienerjongens zich mee bezig houden...mijn ene broertje BMX't de hele dag en de ander speelt minstens 10 uur per dag League of Legends op de computer, maar wat andere jongens doen? geen idee;)

Unknown zei

Stoer zijn ze perfect voor de leeftijden ook en super mooi!

MadeByMaly zei

Wat gaaf weer Odetta. Wat tieners doen? Mijn jongste tiener speelt het liefst met Lego starwars en verzamelt van alles. Hij heeft een heel museum op zijn kamer. Dochterlief is graag wat aan het tutten, sms-en en samen zijn ze toch wel lichtelijk verslaafd aan alle vormen van beeldbuisvermaak (zucht).