maandag 8 augustus 2011

Nog steeds dol op het maken van labels/tags!

Ik had gewoon zin in het maken van een vrolijke tag . De donkerbruine tag is van Creative Lifestyle. Het achtergrondpapier is van October's Afternoon. De afbeelding van de koe komt uit een collagevel van Graphic 45 uit de lijn Domestic Goddess. De rozet (diecut Tim Holtz) en het koetjesbedeltje dat aan het twinekoordje hangt, heb ik een keer van Marianne (http://madebymaly.blogspot.com/) gekregen. Op de rozet zit een chipboardknoop van Jenni Bowlin geplakt. Overigens heb ik voor de stevigheid van de rozet aan de achterkant van de rozet nog een rondje geplakt.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Mooi hoor! En die rozet zit daar perfect!

Romy zei

Oh, deze is prachtig! Wat een mooi vintage afbeelding ook. Ik vind die rozet stans zo mooi. Als ik een stansmachine had, zou ik deze die waarschijnlijk al tien keer ingeslagen hebben;)

Unknown zei

haal gaaf ik vind labels ook zo heerlijk om te maken...

MadeByMaly zei

Gave label...ik ben er ook dol op.