maandag 1 augustus 2011

Echte mannenkaarten

Binnenkort zijn er veel mannen in mijn directe omgeving jarig, dus moest ik aan de bak. Velen vinden het erg lastig om mannenkaarten te maken. Maar soms is hiervoor maar weinig nodig.

Zelf had ik stansjes bij mijn vriendin Marianne van de Klok uit haar webwinkel "Made by Maly" (http://www.madebymaly.nl/) in zwarte cardstock besteld. Erg handig wanneer je niet weet of je de snijmal wel wilt aanschaffen, omdat je niet hoe vaak je de snijmal gaat gebruiken. Of als je bijvoorbeeld zelf geen stans/apparaat heb. Bij mijn andere vriendin Romy Veul kun je in haar webwinkel "Scrapstuff and More" (http://romy2.marktplaza.nl/) de mooiste vellen designpapier vinden die Romy op verzoek met alle liefde en plezier voor jou doormidden snijdt. En daar vond ik o.a. het prachtige, stoere designpapier van mijn favoriete merk 7 Gypsies.

Overigens is bij de laatste kaart geen stansje gebruikt maar een uitgeknipt stempelafdrukje van dezelfde man.

Dus je kunt wel stellen dat Tim Holtz en 7 Gypsies een perfecte match zijn voor deze echte mannenkaarten omdat deze twee merken heel dicht bij elkaar liggen.







5 opmerkingen:

Marlieke zei

Ik vind deze kaarten werkelijk prachtig, Odetta. Echt, dat heb je supergoed gedaan!

Romy zei

Wauw, wat een geweldig mooie mannenkaarten! Super hoe je die stempels/stansen gebruikt hebt en 7 Gypsies en TH zijn inderdaad een perfecte match:)

Unknown zei

Gaaaaf en charlie is altijd cool!

Hermine zei

Stuk voor stuk prachtig.

MadeByMaly zei

Heel gaaf weer.