zondag 28 maart 2010

Mijn moeder wil graag nogmaals jullie heel hartelijk bedanken voor alle steun! Ze vindt het zo ontzettend lief van jullie dat jullie zo aan haar denken en meeleven. Ondertussen is zij weer lekker actief bezig o.a. met schilderen.

Dit is een lay-out uit de oude doos. Het designpapier komt uit de lijn "Urban Couture" van Basic Grey. De bloemen heb ik nogmaals uitgeknipt uit een ander vel. Ze zijn bewerkt met een glanzende, een pearl- en een glittervernis van Making Memories. Daarna heb ik ze met foamtape bevestigd. Op de foto staat mijn moeder precies zoals ik haar ken, levenslustig. Ik heb heel vaak samen met mijn moeder de slappe lach. Wij hoeven elkaar maar aan te kijken en wij blijven erin hangen. A laughter is a smile that bursts!

6 opmerkingen:

Marlieke zei

Deze is ook schitterend! Hoe krijg je die glitters toch altijd zo goed zichtbaar op de foto?! Fijn om te lezen dat je weer wat actief is!

Jolanda zei

Ach wat is dit een mooi plaatje!
Fijn dat t weer beter gaat en dat ze lekker geniet!
Super mooie LO,de foto is heel byzonder!

Unknown zei

Hele mooie foto van je moeder.Fijn om te horen dat ze weer wat aan het schilderen is je lo is weer heel mooi geworden.
Was ik net nog vergeten gave Banner[zo heet dat toch] enuhh waren er tulpen......
gr,Lean.

Romy zei

Goed om te horen dat ze zich weer iets beter voelt en in ieder geval weer plezier beleeft aan de dingen die ze altijd fijn heeft gevonden. Het is een schitterende layout geworden met prachtige bloemen. Mooie glitters ook. Ik heb toevallig laatst ook zoiets gekocht: Shimmerz bij Scrapbookdepot. Het is een soort metallic verf waardoor alles mooi gaat glimmen. En ik als liefhebber van alles dat glittert, kon dit natuurlijk niet weerstaan:)

Jolanda zei

Hele mooie layout is het geworden!!

Groetjes Jolanda

Christie zei

I love the sparkle in this layout! Beautiful! I love your creations!