dinsdag 2 maart 2010

Een kaartje voor Jolanda

Deze vintagekaart heb ik voor Jolanda Simons gemaakt. Jolanda stuurt mij altijd zulke mooie kaarten.

Als basis voor de kaart heb ik een stuk stevig karton gebruikt. Bij 2 hoeken heb ik stukjes papier die het golfkarton bedekt er van afgescheurd. Hierop heb ik een stukje designpapier uit de lijn Maison van K & Company geplakt. Hierop weer een vintagelabel van 7 Gypsies. Op het label heb ik koraallint (ik weet niet of dit zo heet) geplakt. De afbeelding van het zeepaardje komt van het designpapier uit de lijn Botanicabella van Graphic 45. Verder heb ik het afgestijld met tekststempelafdrukje, kraft waxkoord, bedeltje, zwarte lint en een plakparel.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ja gaaf maar dat snap je wel hihhii.
gr,Lean.

Romy zei

Wat een prachtige kaart! Ik weet zeker dat Jolanda daar erg blij mee zal zijn.

Jolanda zei

HA,mooi istie he!!!!Ik ben er super blij mee!!Hij staat in mijn boekenkast te pronken.
BEDANKT!!!x