zaterdag 2 januari 2010

Verjaardagskaarten met de papierlijn "Friendship" van Teresa Collins

Enkele eenvoudige verjaardagskaarten die ik met de papierlijn Friendship van Teresa Collins heb gemaakt. De houten bloemen zijn overigens niet van Kaisers Craft, maar komen uit de paascollectie van de Action vandaan. Hiervoor heb ik het astronome bedrag van € 0,79 betaald. De 12 houten figuurtjes waren namelijk in de opruiming. De kaartjes zijn op zich heel eenvoudig, ik heb gewoon het designpapier voor mij laten werken.








4 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi weer en ze zijn ook heel mooi die houten figuurtjes.En geen rib uit je lijf..hihiihi!!!

Marlieke zei

En gelijk heb je! Laat het papier zijn werk maar doen. Ik hou daar wel van! Het hoeft niet altijd moeilijk en ingewikkeld te zijn, als het er maar mooi uit ziet. En deze zien er mooi uit!

Romy zei

Prachtige kaarten zeg!! Heel eenvoudig, maar wel supermooi...en nog goed voor de portemonnee ook:)

SCRAP TALK zei

Heel mooi! Die blauwe... wauw! Heel origineel ook!
xxx
C.