dinsdag 12 januari 2010

DE UITSLAG VAN DE TREKKING

Vandaag kwamen mijn ouders voor mijn verjaardag. En ik vond mijn moeder bereid om de trekking te doen. Helaas heb ik geen foto dat zij met haar hoofd afgewend 2 briefjes heeft getrokken, maar het is zeer zeker eerlijk gegaan, mijn vader zat namelijk naast haar.

En de ieniemienie-albums gaan naar ........


Marianne van de Klok en ..............

Sonja Bekker!!!!! Voor Sonja: mail je s.v.p. je adres door naar mij: o.donners@home.nl en dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op. Het adres van Marianne heb ik namelijk al.

Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik geloof jullie wel hooor en meiden gefeliciteerd met jullie boekjes.
gr,lean.

MadeByMaly zei

Joooooeeeeeppppiiieee! Ik heb gewonnen? Met de staatsloterij had ik pech maar dit is veel leuker. Hartstikke bedankt Odetta en de mama van Odetta.

Romy zei

Van harte gefeliciteerd allebei! Ik weet zeker dat jullie heel veel plezier aan de mini-albumpjes zullen beleven!

SCRAP TALK zei

Proficiat allebei! Veel plezier met jullie boekje!
xxx
C.

Jolanda zei

Gefeliciteerd alle 2 en veel plezier met de boekjes!!!