zaterdag 8 augustus 2009

Een expositie ten bate van Pink Ribbon

Joan Gevaert is met een geweldig plan gekomen. Zie onderstaand bericht.

De reacties op de geplande expositie zijn erg enthousiast. Iemand oppperde het leuke idee om de getoonde items te koop aan te bieden. En de opbrengst te schenken aan het goede doel. Samen met de opbrengst van de entree zal het bedrag geschonken worden aan Pink Ribbon.Wil je een project inleveren voor de expositie, doe dit dan voor 13 september. De expositie zelf is van vrijdag 25 t/m zondag 27 september (de winkel is dan ook op zondag open). Als er meer mensen hun project willen verkopen voor het goede doel zal de zondag afgegsloten worden met een veiling.Ik hoop dat jullie mee doen!vgr. Joan & Crew


Als je zin en tijd heb om mee te doen zijn dit de contactgegevens:


Joan Gevaert Scrapbooking & Rubber Stamp Art
Amsterdamseweg 1, 6711 BE Ede

http://joangevaert.nl/
(Di. t/m za. geopend van 10.00 - 17:00 uur
Vrijdag koopavond tot 21:00 uur
Maandag gesloten.
Voor klanten parkeerplaatsen achter de winkel.)

Ik heb met Joan contact gehad over deze expositie. Voor de expositie wordt een kleine entreeprijs ten bate van Pink Ribbon gevraagd. Ik heb Joan toen voorgesteld om eventueel de getentoonstelde items (voor degene die dat willen) te verkopen voor het goede doel. Je kunt ook zelfgemaakte kaarten doneren ten behoeve van de verkoop ten bate van Pink Ribbon. Uiteraard komen de verzendkosten dan wel voor eigen rekening. Dat geldt ook voor een eventuele project.

Zelf heb ik gisteren 3 projectjes gemaakt op plexiglas plaatjes ingeleverd, omdat ik het mooi vind om ook iets goeds met mijn hobby terug te doen. Hieronder zie je een sneak hiervan.






5 opmerkingen:

Jolanda zei

Goedemorgen Odetta,jij bent lekker vroeg voor de zaterdag!
Goed idee van je.En je gemaakte spullen worden vast weer kunststukjes opzich!
Fijne & creatieve dag,Jolanda

Unknown zei

Ja jij bent zeker vroeg in de weer.Dat is inderdaad een leuk en goed idee.Jouw werk[sneak] ziet er alvast spannend uit.
gr,Lean

Romy zei

Dat ziet er al super uit. Ik ben zeer benieuwd.

Marlieke zei

Mooi initiatief hoor! En de sneak ziet er ook veelbelovend uit.

Marlieke zei

Hoi Odetta, er staat (over enkele minuten) weer iets leuks voor je klaar op mijn blog!
Groetjes Marlieke