zondag 20 december 2009

Op bezoek bij Made by Maly!

Gisteren zijn Rob & ik naar de "open"-middag van Made by Maly (http:///www.madebymaly.nl/) in Sint-Oedenrode geweest.

Daar werden wij gastvrij door Marianne, Henri en Lynn ontvangen. Heerlijk bij een kop koffie lekker gekeuveld en uiteraard enorm gekwijld bij het assortiment scrap- c.q. stempelspullen.

Ik heb het redelijk netjes gehouden: 2 vellen cardstock, 4 vellen designpapier uit de lijn Friendship van Teresa Collins, van Prima Marketing een Say it with Pearls-swirl, een klein setje Journalling Tickets van Tim Holtz, Making Memories Vintage Findings Garment Pins en een doosje superhandige Zots Clear Adhesive Dots. Ook kreeg ik dit mooie labeltje (zie foto) die gemaakt is door Marianne. Het was weer ouderwets gezellig en de tijd vloog weer voorbij!

5 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Ik (wij) vonden het supergezellig dat jij en Rob langskwamen. Dat was een superleuke verrassing. Super om Rob ook 'live' te ontmoeten. Zo fijn om weer helemaal bij te praten en elkaar weer in het echie te zien. Henri vond het trouwens ook heerlijk om tijdens de open dag ook eens mannenpraat te horen haha.

Romy zei

Zo te horen hebben jullie het super naar je zin gehad. Supergave tag en Rob zal zich waarschijnlijk ook goed vermaakt hebben met de andere man in het gezelschap:)

Jolanda zei

Leuk dat jullie het leuk gehad hebben!En wat een lef om door dit weer de weg op te gaan,ik weet niet hoe ver het rijden is...maar hier is het verschrikkelijk met de sneeuw!!Geen doorkomen aan!Mooie tag van Marianne,die kan er ook wat van;)!

Unknown zei

Heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

SCRAP TALK zei

Tof dat jullie het zo fijn hebben gehad samen!
Die tag vind ik heel mooi!
xxx
C.