zaterdag 27 juni 2009

Vervolg Modern Vintage-album





Dit zijn de overige bladzijden van mijn Modern Vintage-album. Heel vaak zijn bij mijn mini-albums niet alle bladzijden afgebeeld. Of er te veel bladzijden of het kan vanwege de rechten niet worden gepubliceerd worden. Dus moet ik een selectie maken wat wel kan. Dit keer heb ik alle bladzijden kunnen publiceren. Doordat er vroeger niet zo veel foto's werden gemaakt, kom ik helaas vaak bij dezelfde foto's uit, maar door gebruik van verschillende lijnen van het dessinpapier kan ik het wel iedere keer een andere look geven. Op zich is dit wel heel erg grappig. Tezamen met de gebundelde labels heb ik hiermee mijn vader verblijd voor vaderdag.

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat mooi...weer een echte ODETTA.Zwart/wit foto's zijn zo mooi te verwerken!!
Wat was (ban nogsteeds hoor)je een schatje!

Unknown zei

Je vader was er vast heel blij mee,het ziet er in ieder geval heel leuk uit.En ja met wat minder foto matriaal moet je wat schuiven.
gr,Lean

Romy zei

Deze pagina's zijn ook al zo mooi. Je hebt, zo zie ik, veel gebruik gemaakt van nostalgische embellishments. Alles past perfect bij de zwart-wit foto's. Echt schitterend!!