zaterdag 27 juni 2009

Mijn 200e bericht: een mini-RAK!

Overal waar een RAK is, zie je iedereen schrijven er is een RAK bij die en die! Na wat gegoocheld te hebben kwam ik achter waarvoor de letters van RAK staan: Random Act of Kindness!

Inmiddels heb ik met deze ronde mijn tijdelijke afwezigheid goed gemaakt en ben ik inmiddels aan mijn 200e bericht gekomen.

Om jullie te bedanken voor alle lieve reacties en het leuke contact wat hierdoor is ontstaan hierbij deze mini-RAK.

Wat heb ik in de aanbieding?!!!!

Een selectie uit de Chatterbox Fabulous die-cuts.

Een aantal zijn van hele dunne kurk, gewoon papier, chipboard met een mooie glans en een aantal transparanten.

Laat een reactie achter onder dit bericht en wie weet ben je a.s. donderdagavond de gelukkige!

8 opmerkingen:

Marlieke zei

ZOOOOO! Wat heb je weer veel gepost zeg! WOW! En je 200e bericht alweer, is dat wat! Ik ga je andere posts nu even wat uitgebreider bekijken (ik lees alle nieuwe berichten altijd gewoon van boven naar beneden, vandaar, haha). Blijf lekker doorgaan met je blog want ik kom graag kijken!

Groetjes Marlieke

Unknown zei

Jeee wat een berichten.Heerlijk ik heb weer met plezier rond gnuffeld en blijf zeker snuffelen[hihi].
Succes met je RAK[en ik had ook gegoogeld was ook heel benieuwd naar de echte betekenis].
Heel veel blog scrap kook lees shoeshopping plezier,Lean

Romy zei

Wauw, je 200e bericht al. Gefeliciteerd! 200 berichtjes waar veel tijd en liefde in is gestoken en boordevol inspiratie. Je blijft een hele grote bron van inspiratie voor me. En wat mij betreft, mogen er nog veel meer dan 200 berichtjes bij komen:)

Cora zei

Hey Odetta, goed bezig met 200 berichtjes!!! ik ben net nieuw in blogland dus ben nog niet zo bekend met alle termen en zo... ben wel via via via allerlij blogs aan het 'ontdekken'. Ik las dat je ook een chincilla hebt. Ik heb er zelf 2 zo leuke huisdieren. veel succes verder met je blog en ik kom zeker nog es kijken!!

Unknown zei

Joeoeoe daar ben ik weer pffff,er staat een award voor je op mijn blog.
gr,Lean

Romy zei

Er staat een award voor je op mijn blog:)

Marlieke zei

Ben ik nog een keer: ik zie dat je de award al hebt, maar ook namens mij mag je de award in ontvangst nemen!

Cora zei

Hey hey Thanks voor je berichtjes!!!! Gr. Cora