zondag 7 juni 2009

Het was supergezellig!

Het was afgelopen zaterdag heel erg gezellig bij Marianne van Made by Maly!
Heel erg leuk om Romy in het echt eens keer te mogen ontmoeten! Zij is nog steeds die innemende en warme persoonlijkheid die ik uit haar e-mailcontact met haar ken.
We hebben een hele leuke en erg leerzame workshop "mini-album in vintagestijl"van Marianne gehad! http://www.madebymaly.nl/N_frame.html?http://www.madebymaly.nl/N_home.html

Voor beide meisjes had ik een wensendoosje in hun favoriete kleur gemaakt. Volgens het magazine Flow schijnt het zo te zijn, dat wanneer je je wensen opschrijft, er een grote kans bestaat dat je wensen uitkomen. Dat was voor mij de aanleiding om deze wensendoosjes te maken, hierin kunnen Marianne en Romy hun wensen, of zo nu groot of klein zijn, stoppen. Ik hoop met heel mijn hart voor beiden dat ze mogen uitkomen.

De bloemen zijn van kant gemaakt. Nu ik dit zo teruglees, staat er het volgende: De bloemen zijn omgebracht!" LOL. Dus bedoel ik eigenlijk te schrijven de bloemen zijn van het materiaal kant gemaakt. De metalen doosjes zelf zijn eigenlijk mini potpourridoosjes en komen van de Blokker vandaan.
Graag wil ik de familie Van de Klok heel hartelijk bedanken voor de genoten Brabantse gastvrijheid, het was supergezellig!!! En zeer zeker voor herhaling vatbaar!

6 opmerkingen:

Unknown zei

leuk dat je [jullie]het zo gezellig gehad hebben.En je doosje laat niets te wensen over zo lief.
gr,Lean

Romy zei

Ook ik vond het een supergeslaagde dag. Met heel veel dank aan jullie beiden. Alle cadeautjes die jij voor ons had meegenomen zijn zo leuk. Want naast deze schitterende wensdoosjes, had Odetta ook nog tig andere leuke dingen meegenomen. Heel hartelijk bedankt daarvoor! Ik vond het super jullie beiden in het echt te zien, nieuwe technieken te leren, en veel te hebben gelachen, gepraat en genoten. Het was een onwijs leuke dag en ook wat mij betreft zeer voor herhaling vatbaar.

Marlieke zei

Dat klinkt alsof jullie het goed naar jullie zin hebben gehad! leuk hoor!

Jolanda zei

Wat leuk dat jullie het zo gezellig hadden!! Die doosjes zijn erg leuk geworden!!

goetjes Jolanda

MadeByMaly zei

En ook in vond het supergezellig...wat kunnen wij toch altijd kletsen haha, we waren 's avonds nog lang niet uitgekletst. Dank je wel voor je superlieve kadootjes. Ik heb al inspiratie gekregen door het prachtige boek en dat is onderweg naar jou en Romy. Houd morgen de brievenbus maar in de gaten...

Christie zei

Oh my goodness! I love these!