dinsdag 9 juni 2009

Een echte Made by Maly!!!

Vandaag ontving ik wel heel bijzondere post! En wel van Marianne van Made by Maly!

Een onwijs lief kaartje! Ja, ik vond het afgelopen zaterdag ook zo gezellig en de tijd vloog weer veel te snel voorbij. Nog zo veel te kletsen, maar de tijd was op.

Bij het kaartje zat ook dit überschattige labelboekje! Werkelijk schitterend gemaakt!

Het labelboekje zelf heeft een hoog "Etsy"-gehalte. "Etsy" is een webshop waar mensen voornamelijk zelfgemaakte spullen verkopen tegen uhmmmm redelijke hoge prijzen.

Marianne weet precies van mij dat dit mijn favoriete kleurencombinatie is! Ik word hier helemaal blij van.
Lieve Marianne, heel hartelijk bedankt voor deze blijk van vriendschap! Bij deze een dikke virtuele knuffel voor jou van mij! Hier moet toch wel iets heel speciaals in worden geschreven.

Wat mijn vintage-album betreft, ben ik even mijn mojo kwijt. Maar dat komt vast wel goed. Papier is geduldig. Tja, het valt niet mee om artiest te zijn!!! Zucht..... Dat is sinds afgelopen zaterdag een nieuwe gezegde van Marianne en mij.
Vandaag trouwens nog een creatief rotklusje gedaan. Rubberen stempels op EZ-mount plakken en uitknippen. Bij sommige stempels zit geen afbeelding en die moeten dus nog worden gestempeld. Nu moet ik de afbeeldingen tezamen met een kartonnetje nog lamineren. Dan kunnen ze weer fatsoenelijk in een ordner worden opgeborgen, want de stempels blijven door de EZ-mount op het gelamineerde plakken. Niet leuk om te doen, maar later heb ik wel profijt hiervan.

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Inderdaad een prachtige kaart en labelboekje! En jullie uitspraak vind ik helemaal leuk, haha. Voor mij is het op dit moment echter even: "het valt niet mee om juf te zijn" (vandaar ook al enige tijd geen nieuwe posts meer op mijn blog. Maar deze week toch hoop ik wel weer hoor) ;-)

Christie zei

So, so pretty. I love the deer, too sweet. Did you use diamond dust or Glimmer mist?

Romy zei

Het boekje en kaartje dat jij van Marianne hebt ontvangen, zijn ook schitterend. Helemaal in Made by Maly stijl inderdaad: veel kleurtjes verf en mooie stempeltjes.

Ik hoop dat je mojo weer een beetje terugkomt. Want inderdaad, het valt niet mee een artiest te zijn. En veel succes met het stempels mounten. Ik hoop dat de mount meewerkt en niet te veel aan alles behalve de stempels plakt;) Ook ik vind stempels mounten zo'n rotklusje.

Unknown zei

Wat een mooi boekje heb je gekregen....verwnend hoor!!!.En papier is inderdaad heeeeel geduldig...stempels ook hoor[hahaha]maar straks pak je je map en stempelen maar.
Groetjes,Lean

MadeByMaly zei

O super dat je het zo leuk vindt...daar ben ik dan weer blij mee haha. Christy, I used glimmermist, I love that stuff.

Nog even doorzetten met het mounten en dan komt het helemaal goed. Ik ben momenteel aan het kliederen met kranten, gesso, glimmermist en verf...als het allemaal lukt zoals ik het wil heb ik weer een leuke workshop/vrijgezellenfeestjes idee.