donderdag 11 juni 2009

De materialen die ik o.a. heb gebruikt voor het album.



  • Bazzill cardstock Lily Pad (groen)
  • Bazzill cardstock Vanilla (romig wit)
  • Cosmo Cricket uit de papierlijn Ever After: Something True
  • Scrap Within Reach uit de papierlijn Afternoon Tea: Chantilly Cream
  • ponsen: Starburst van McGill en Whale Retroflower van EK Success
  • diverse plaatjes van Crafty Secrets
  • Ranger distress inkt, Versafine inkt (Tsukineko) en diverse inktblokjes
  • Diverse kleuren Ranger Liquid Pearls
  • Diverse stempels, o.a. van Sassafras Lass en Inkadinkado.

De spullen zijn verkrijgbaar in de webwinkel van Made by Maly. Kijk op de site in de webshop: http://www.madebymaly.nl/.

Het is zeer zeker de moeite waard en heel erg gezellig om een workshop in het atelier van Made by Maly te doen.

3 opmerkingen:

Romy zei

Die ponsen vind ik ook zo leuk. Ik denk dat ik de Retro Flower ook maar eens moet kopen:0)

Lean zei

De voorkant is gaaf geworden .Bambi[hertje]vind ik ook zo leuk en ja die ponsen .zucht ...zucht. uhhh niet gelezen.
groetjes,Lean en een prettig weekend.

Jol@nd@ zei

Heel erg mooi en wat heb je een leuk hertje gebruikt!!

Groetjes Jolanda