donderdag 11 juni 2009

De materialen die ik o.a. heb gebruikt voor het album.



  • Bazzill cardstock Lily Pad (groen)
  • Bazzill cardstock Vanilla (romig wit)
  • Cosmo Cricket uit de papierlijn Ever After: Something True
  • Scrap Within Reach uit de papierlijn Afternoon Tea: Chantilly Cream
  • ponsen: Starburst van McGill en Whale Retroflower van EK Success
  • diverse plaatjes van Crafty Secrets
  • Ranger distress inkt, Versafine inkt (Tsukineko) en diverse inktblokjes
  • Diverse kleuren Ranger Liquid Pearls
  • Diverse stempels, o.a. van Sassafras Lass en Inkadinkado.

De spullen zijn verkrijgbaar in de webwinkel van Made by Maly. Kijk op de site in de webshop: http://www.madebymaly.nl/.

Het is zeer zeker de moeite waard en heel erg gezellig om een workshop in het atelier van Made by Maly te doen.

3 opmerkingen:

Romy zei

Die ponsen vind ik ook zo leuk. Ik denk dat ik de Retro Flower ook maar eens moet kopen:0)

Unknown zei

De voorkant is gaaf geworden .Bambi[hertje]vind ik ook zo leuk en ja die ponsen .zucht ...zucht. uhhh niet gelezen.
groetjes,Lean en een prettig weekend.

Jolanda zei

Heel erg mooi en wat heb je een leuk hertje gebruikt!!

Groetjes Jolanda