dinsdag 30 juni 2009

Een nieuwe banner!

Aangezien het zomer is, werd het weer eens tijd om de banner van Somerset Garden aan te passen.

De foto van de banner en de foto bij dit bericht zijn door mijn vader gemaakt bij de vijver in de tuin van mijn ouders. Als er zoveel waterlelies bloeien, is het net een schilderij van Monet. Dit is zo schitterend om te zien!

Een keer, op de dag dat mijn moeder een zware operatie onderging, bloeiden er toen in het totaal 24 waterlelies. Aangezien het één van haar lievelingsbloemen is, moest dit wel een gunstig voorteken zijn. "Zelfs in de ergste modder groeien de waterlelies altijd naar boven" is dan ook het levensmotto van mijn moeder.

6 opmerkingen:

Romy zei

De foto's zijn schitterend. Wat een mooie waterlelies. Echt een tropisch plaatje om te zien.

Unknown zei

Mooie foto´s en ook ik ben gek op waterlelies.Bij ons staat deze er nu alleen zielig bij ,maar na wat ik lees moet het goed komen.
groetjes,Lean

Marlieke zei

Inderdaad heel mooi, Odetta! En de symboliek die je erbij beschrijft vind ik ook zo mooi! Bij mijn schoonouders bloeien de waterlelies ook zo goed, maar niet zo veel en zo mooi als op jouw foto hoor!

Groetjes Marlieke

Jolanda zei

Oh,wat een foto's.
Mooi hoor!!
En waterlelies hebben altijd iets misterieus he,denk aan de indische waterlelies in de Efteling!Echt super!

vintage wil zei

Prachtige foto s! ben ook dol op lelies .

MadeByMaly zei

Wat een prachtige banner, wat maakt je vader toch geweldige foto's. Ook de quote in de banner vind ik super.I Love Danny Kaye.