woensdag 30 maart 2011

Een verjaardagskaart voor mijn schoonvader

Voor mijn schoonvader heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Hij houdt enorm van het kijken naar de vogeltjes in de tuin. De kaart is gemaakt met designpapier uit de lijn Conservatory van 7 Gypsies. Het musje (daar is ie weer, ik heb nu nog 1 ingekleurde stempelafdruk in voorraad) en het vogelkooitje heb ik aan de kaart toegevoegd. Momenteel vind ik het bij grote kaarten erg leuk om ook aandacht aan de binnenzijde van de kaart te besteden.

De restjes van dit schitterende papier heb ik netjes opgemaakt. Ik heb ze verwerkt op een loonzakje, wat als cadeauzakje kan worden gebruikt voor je weet maar nooit.

6 opmerkingen:

Romy zei

Wat een schitterende kaart en ook perfect op de ontvanger afgestemd! Ik weet zeker dat je schoonvader er erg blij mee zal zijn. Ook het zakjje is erg leuk!

MadeByMaly zei

O wat is je kaart prachtig geworden Odetta. Ik denk dat je schoonvader er erg blij mee zal zijn.

Jolanda zei

Oooooh wat mooi,dat papier is geweldig!!
Super mooi gemaakt.
Fijne avond!
xx

Marlieke zei

Oh wat gaaf! En wat is er nou leuker dan naar de vogeltjes in de tuin kijken?! Superkaartje heb je voor je schoonvader gemaakt zeg!

Christie zei

Always love to visit your blog! Such beautiful creations!

Unknown zei

Gaaf is ie perfect voor een vogelfan.
groetjes,lean