dinsdag 10 november 2009

Kerstm(u)is

Ere wie ere toekomt! In dit geval is deze ATC van Karin de Graaff van De Stempelstudio. Zij staat deze week ook op de KreaDoe-beurs in Utrecht. Haar assortiment is zeker een bezoekje aan haar kraam waard. En anders kun je nog altijd bij haar webwinkel http://www.stempelstudio.nl/ terecht.


Bij Karin heb ik een keer de stempel met de muis (zie onderstaande foto) van Great Impressions gekocht. De stempelafdruk heb ik met aquarelpotloden ingekleurd. Normaal gesproken hangt de muis aan een ballon. Maar door de ATC die ik van Karin heb ontvangen werd ik hierdoor geïnspireerd. Dank je wel, Karin (mocht je dit ooit lezen).



De bloemenkaart heb ik op de markt in Blerick gekocht. Hier koop ik meestal mijn blanco kaarten. Het designpapier wat als achtergrond is gebruikt is van Making Memories uit de lijn Mistletoe. De ijskristalsticker is van de Xenos. De Merry Christmas-stempelafdruk is gemaakt met de stempel van mijn favoriete merk Catslife Press.

3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een goed idee om het muisje aan een sneeuwvlok te hangen. Zo kun je op veel verschillende manieren kerstkaarten maken.

Unknown zei

HIHIHI leuk hoor zo´n vliegende muis.
gr,Lean.

SCRAP TALK zei

Idd. heel leuk zo die muis aan ijskristal! Helemaal kerst!
xxx
C.