dinsdag 10 november 2009

Kerstkaart in vintagestijl (1)

Vandaag ontving ik van Marianne (http://www.madebymaly.nl/) deze geweldige garment pins van Making Memories uit de lijn Vintage Findings. Ik kan je garanderen dat dit een echte vintage musthave is. Deze pins zijn multifunctioneel. Je kunt er in mijn geval een labeltje aan hangen. Of je hangt er een lintje/lintjes aan. Of een bedeltje. Ik ben er helemaal verliefd op. En dat op een eenvoudig speldje :).


Het stukje designpapier is van Basic Grey, uit de lijn Fruitcake. Hier heb ik een randje in geponsd met de Doily Lace van Martha Stewart. De stempelafdruk is gemaakt op gemarmerd papier met een clinged stamp (zit al op EZ-mount, dus klaar voor gebruik op een acrylblok)Reindeer Games van DE Tim Holtz in het formaat van een ATC. De Merry Christmas-stempelafdruk is bevestigd met een garment pin van Making Memories aan een een vilten mistletoetakje van Artemio. Verder afgestijld met plakparels en lintje.

3 opmerkingen:

Romy zei

En nog zo'n prachtige kerstkaartje! Dat speldje is inderdaad heel erg leuk en je kunt er veel mooie dingen mee doen.

Unknown zei

gaaf en het speldje is inderdaad heel handig en de Martha pons zuchhhtttt!!!
gr,lean.

SCRAP TALK zei

Leuke speldjes!
Mooie kaart! Gave stempels!
xxx
C.