donderdag 2 juli 2009

Winnares van de mini-RAK is bekend!!!

Zoals beloofd, volgt vanavond de bekendmaking van de winnares van mijn mini-RAK!

Zoals jullie kunnen zien, heeft Willy hier mij met de trekking geholpen.
Er waren 4 deelneemsters: Marlieke, Lean, Romy en Cora.
Heel hartelijk bedankt voor jullie interesse!!!
En de winnares is.....

In het briefje kun je nog afdrukken van de tandjes van Willy zien staan!
Cora, van harte gefeliciteerd met het winnen van de mini-RAK.
Stuur mij een e-mailtje op het volgend adres: o.donners@home.nl en dan stuur ik jou zo spoedig mogelijk de Fabulous Die-Cuts van Chatterbox naar je toe.

7 opmerkingen:

Romy zei

Hihi, wat een leuke manier om de winnaar te trekken. Willy gaat te werk als een heuse notaris. Gefreliciteerd, Cora! En veel plezier met de leuke RAK.

Unknown zei

HHIIIhihi go willy go en Cora gefeliciteerd.
gr,Lean

Marlieke zei

Hahaha wat een grappige loting! Leuk gedaan odetta! En Cora van harte gefeliciteerd natuurlijk!

Groetjes Marlieke

Cora zei

THANKS!!! Odetta en Willy!!! haha.. echt super leuk!!!
zoals ik al eerder zei heb ik ook 2 chinchilla's en nu zie ik op de foto dat mijn Spike precies lijkt op Willy!! echt grappig te zien!!

Nog maals bedankt enne de mail heb je al!! raar verzoekje maar als je het briefje nog hebt incl. tandgaten van Willy zou ik die ook graag willen hebben.....

Gr. Cora

Unknown zei

Nou Ja zeg scrap afval van....Willy.Gekker moet het niet worden hihihi.
gr,Lean

MadeByMaly zei

Cora, gefeliciteerd met het winnen van de Rak. Willy, je bent toch ook van alle markten thuis haha. Knap gedaan joh!

Odetta zei

Zo kan onze Willy toch nog iets bijdragen aan de kost en inwoning!!! Groetjes, Odetta