dinsdag 18 september 2012

Nog een keer!

Afgelopen zaterdag ben ik voor de derde keer naar de Floriade geweest. Mijn hoofddoel was het optreden van de Nijmeegse Sambaband Outra Vez! te bezoeken. In deze band speelt ook mijn oudere broer Richard mee. Ik had nog nooit mijn broer zien trommelen, maar nu zo dichtbij huis deed zich eindelijk de gelegenheid voor om het een keer van dichtbij mee te maken. Het weer was prachtig en de vrolijke, opzwepende muziek paste er perfect bij.



Op de foto helemaal links staat mijn broer Richard met de kleine trommel. Hij geniet zichtbaar van het optreden.



Wil je meer weten en naar hun vrolijke muziek luisteren, klik dan op dit linkje: Outra Vez!

 
Hier nog een foto van mijn schoonzus Carla en mijn broer Richard.
 
Binnenkort nog meer foto's van mijn bezoek aan de Floriade 2012.


5 opmerkingen:

Rozen van papier zei

Wat leuk zeg je eigen broer zien spelen. En de tentoonstelling zal ook wel erg mooi geweest zijn.
Mooi doosje heeft Ira trouwens gemaakt!

Groetjes Janny

Unknown zei

Zo dicht bij huis mag je dat zeker niet missen en het weer was ook perfect.
groetjes<lean

Romy zei

Zo te zien hebben jullie een geweldige, zonnige dag gehad! Wat een mooie foto's! De lucht op de eerste foto ziet er bijna onwerkelijk uit - zo blauw!:)

Unknown zei

Oh heerlijk, wat een stralende dag zeg! Gave muziek erbij, dan kan zo'n dag toch niet meer stuk? Lekker om zo te genieten! Liefs, Ira

MadeByMaly zei

Wat leuk om je broer te zien spelen en om hem zo te zien genieten. Wat fijn dat je zo genoten hebt.