zaterdag 8 september 2012

Een verjaardagskaart voor een echte Marie Antoinette-fan


Voor een echte "Marie Antoinette"-fan maak je natuurlijk een bijpassende verjaardagskaart. Het werd deze frivole en zeer feestelijke kaart.

Het is een collage geworden mat als achtergrond een velletje designpapier van Webster Pages, de plaatjes van Marie Antoinette en de cupcake zijn van de webshop  "Het Witte Luik", de theekop en de roos heb ik geknipt uit een kaartje wat ik bij de Trekpleister vond, een mini taarrandj, het tekstlintje is met de hand gestempeld en uitgeknipt en de ronde sticker is van K & Company.
Lieve Ira, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en jij bent absoluut "My cup of Tea!!!

6 opmerkingen:

Romy zei

Wat zal Ira blij zijn met zo'n prachtige en perfect op haar afgestemde kaart!

MadeByMaly zei

Wat heb je een prachtige kaart voor Ira gemaakt. Daar zal ze zich zeker nog meer jarig door voelen!

Unknown zei

Gaaf vind ze vast prachtig!
groetjes,Lean

Anita zei

Hoi Odetta,
Eindelijk weer eens tijd om wat blogjes af te gaan en te lezen.
Jij bent ook een creatieve hoor!
Ik ben zelf dan wel graag aan het priegelen met van alles en nog wat maar zulke kaarten als jij maakt dat red ik niet.Grappig dat iedereen zo zijn ding heeft.
Ik las over het rozenfestival in je postje daar zou ik ook wel eens heen willen.Toevallig pas van kennissen foto's gezien van het festival en dat was heel erg mooi!Vooral het rozencarpet dat in een kerk lag.....adembenemend mooi en vast ook erg geurend.Voor mij niet naast de deur,jammer genoeg, maar voor jou wel ,grappig dat je er toch nooit geweest bent!
Tot gauw weer!
Groetjes Anita

Unknown zei

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik zeg het hier nog maar eens een keertje: je bent een schat! Wat heb je me enorm verwend met deze prachtige kaart, maar ook met al die schitterende cadeautjes, alles even liefdevol ingepakt en versierd, was er werkelijk helemaal stil van (en dat gebeurt mij toch niet gauw, dat dat rebbeltje even stil staat, ha ha ha! Maar da's jou dus gelukt!). Het is een droom van een kaart en alles past perfect bij elkaar, ben er wég van!!! Liefs, Ira ♥♥♥
irascreacorner.blogspot.nl

Maia zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Ira zeg!
Ze verdient het zeker wel hoor, ze is zelf ook altijd zo attent.
Via haar blog kwam ik dus hier terecht, wat een prachtige dingen maak jij!
Ben je maar eens snel gaan volgen.
De laatste tijd ga ik niet heel erg snel met freubelen maar dat komt wel weer.
Fijne week en complimenten voor je mooie blog.
Lieve groet Maia