woensdag 26 september 2012

De eerste inzending voor de wedstrijd!!!

De eerste inzending voor de wedstrijd is een feit, de kaart van Karin Wouters (eigenaresse van de webshop 't Hobbyshoppie) was reeds vorige week donderdag ontvangen. Zelf vind ik het geweldig dat juist Karin met deze wedstrijd heeft meegedaan, want normaliter ben ik degene die meedoet bij de wedstrijden van Karin, hahaha.

Karin vond het een leuk uitdaging om een nostalgische kaart met een vintageplaatje te maken, want Karin maakt namelijk heel veel schitterende creaties in stijl van Tim Holtz. En ik moet zeer zeker zeggen dat Karin zich helemaal heeft uitgeleefd in dit onderwerp en dat het de zeer talentvolle Karin het goed is gelukt er een beeldschoon geheel hiervan te maken. Het was ook een hele grote kaart!!!

Hier een close-up van de prachtige details. Er zit zelfs het getal 4, het 4-jarig bestaan van deze blog op 9 oktober a.s., in strass verwerkt op deze kaart.

Karin voldoet geheel aan de regels van de wedstrijd door aan de binnenkant van de kaart haar favoriete quote te vermelden. En wat een prachtige quote.

Heel hartelijk bedankt voor jouw deelname en het prachtige cadeau wat ik als felicitatie mocht ontvangen. Ontzettend lief en attent van jou! Heel veel succes toegewenst!

Oh ja, mocht je nog willen meedoen en het prijzenpakket zien, lees dan mijn berichtje d.d. 9 september jl. Jouw deelname dient uiterlijk op 6 oktober a.s. bij mij binnen te zijn.  Ik zou het heel leuk vinden wanneer je meedoet :)!!!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Echt gaaf zowel de quote als het kaartje.
groetjes,Lean

Romy zei

Wauw, wat een schitterende kaart en quote!

Rozen van papier zei

Erg mooi hoor, ik kan helaas geen tijd vinden om mee te doen, heb heel veel tijd nodig om mijn workshops voor te bereiden en rozen te maken, plus mijn lieve kleindochtertje. Maar ik vind het erg leuk om te kijken naar de mooie kaarten.Ben benieuwd wie er gaat winnen.

Lieve groeten Janny

Unknown zei

Fantastisch mooie kaart van Karin en die quote is echt geweldig! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.nl