zondag 9 september 2012

Een wedstrijd bij Somerset Garden!!!


Op 9 oktober a.s. bestaat Somerset Garden Blog alweer 4 jaar! Dus heb ik voor de verandering een kaartenwedstrijd bedacht.

Wat moet je doen om het onderstaande prijzenpakket te winnen? De opdracht is als volgt: Maak een kaart met een vintage-afbeelding, schrijf op binnenkant van de kaart jouw favoriete quote. Vermeld tevens jouw persoonlijke gegevens zoals jouw naam, achternaam, adresgegevens + e-mailgegevens (wanneer dit nog niet bekend bij mij mocht zijn) en stuur deze naar mij op. De kaart dient uiterlijk op zaterdag 6 oktober a.s. in mijn bezit te zijn, dus je hebt nog wel eventjes de tijd om iets moois te maken.

Indien je het nog niet weet, kun je per e-mail mijn adresgegevens opvragen: o.donners@kpnmail.nl.

In de jury zit mijn moeder, ik zelf zit dus niet in de jury. Mochten er meerdere "nummer 1"-kaarten gemaakt zijn, wat niet geheel onmogelijk is met zo veel creatieve talenten in deze wereld, wordt er een loting onder deze kaarten gehouden.

Uiteraard wordt jouw kaart met jouw favoriete quote hier gepubliceerd en je mag ze op je eigen blog plaatsen met een linkje naar mijn blog.

Doe mee met deze wedstrijd, en maak kans op het onderstaande prijzenpakket, het is meer dan de moeite waard. Op 9 oktober a.s. wordt de uitslag bekend gemaakt en wordt alles zeer sfeervol ingepakt in een brievenbusdoos naar de winnaar toegezonden. 

Waaruit bestaat dit "brocante c.q. vintage" prijzenpakket?





Prachtige vintageplaatjes en overige papergoodies.





Mooie kantjes en linnenbandjes, 2 rozenhangers, 2 hele grote rozenkralen, een hoedenspeld met een glazen hartje, 2 hartvormige belletjes, een geurzakje van Clayre & Eef die ik zelf heb voorzien van een camée, een gedecoreerde rozet met traanvormige parelspelden.


3 prachtige bloemen in subtiele kleuren.


Een assortiment sierlijke filigrane ornamentjes.


Stijlvolle facetkralen en gekettelde parelkralen.


Snoeperige vlinderkralen.


Beeldige bedels.

Romantische camées en hangers.

Overigens dienen de schaaltjes alleen als decoratie voor de foto's en die heb ik gevonden bij de kringloopwinkel (variërend in prijs van € 0,45 tot en met € 1,50).

Kortom, laat je je verleiden door het bovenstaande prijzenpakket en doe mee! Je heb meer kans om hier te winnen dan bij de Staatsloterij en je inzet is slechts één zelfgemaakte kaart met postzegel(s). Verras mijn moeder & mij, wij zijn reuze benieuwd naar jouw deelnemende kaartje.

Heel veel succes toegewenst!

Liefs, Odetta XXX

6 opmerkingen:

Marlieke zei

Tjongejonge Odetta, wat een enorm mooi pakket. Dat is niet flauw!
En je zet me aan het denken: hoelang bestaat mijn blog eigenlijk al....? Daar ga ik na het plaatsen van dit bericht meteen eens naar kijken. Lieve groetjes Marlieke

Romy zei

Oh wauw, wat een geweldig prijzenpakket! En de wedstrijd is ook superleuk. Ik doe mee:)
Van harte gefeliciteerd met het 4-jarig bestaan van je blog! Ik kom altijd met heel veel plezier langs.

Unknown zei

Hahaha leuk idee en gefeliciteerd met je 4 jarig bestaan..
doegggggg

MadeByMaly zei

Jeetje, bestaat je blog alweer 4 jaar? Wat vliegt de tijd, ik volg hem al met veel plezier vanaf het begin!
Wat een leuke wedstrijd en wat een geweldig prijzenpakket. Vintage kaarten zijn niet echt mijn ding maar ik ga het proberen...

Unknown zei

Meid, jemig! Wat een geweldig leuk idee, ik weet als geen ander hoe prachtig jij alles inpakt en zorgvuldig versiert; dat kun jij echt als geen ander, ik heb al eens eerder gezegd dat jij zó een winkel kunt beginnen. Sterker nog: kun je geen adviezen gaan geven aan cadeauwinkels, want niemand pakt zo mooi in als jij! Veel liefs, Ira ♥♥♥
irascreacorner.blogspot.nl

Rozen van papier zei

Wat een prachtige prijs joh! Het lijkt Sinterklaas wel, de spulletjes zouden mij in ieder geval goed van pas komen, maar of ik in staat ben om een mooie kaart te maken zoals jij betwijfel ik. Het zal een andere stijl worden, ff kijken of ik nog wat tijd kan vinden. Een erg leuk idee.
Gefeliciteerd met je 4e jaar nog !
Lieve groetjes Janny