dinsdag 3 juli 2012

Een verjaardagskaartje

Soms, zeg maar meestal, zwerven er spulletjes op mijn werkblad. Zoals restjes designpapier. Ik kan heel erg moeilijk mooie reststukjes papier weggooien, want het papier is al duur genoeg. En dan heb ik ineens een idee in mijn hoofd wat ik ten uitvoer moet brengen. Alles verloopt heel vaak bij mij zoals het komt, het "serendipity"-principe en dan ontstaan er kaartjes zoals hier op de foto.

En verjaardagskaartjes kun je nooit genoeg in vooraad hebben, toch!

4 opmerkingen:

Romy zei

Oh wauw, je kaart is een plaatje! Prachtige laagjes en de sjieke bedel maakt hem helemaal af.

Unknown zei

Heel gaaf geworden Odetta en dat met zwervende spullen.
groetjes,lean

Marlieke zei

Hoi Odetta, wat ben je toch weer lekker actief aan het bloggen en aan de knutsel de laatste tijd. Leuk! Ik lig met knallende hoofdpijn op bed maar heb even op mijn gemak door je blog gewandeld. Wat schrijf je toch heerlijk en wat heb je mooie creaties gemaakt! Hoe gaat het verder met jullie? Groetjes Marlieke

Unknown zei

Je ziet maar weer dat je inderdaad nooit zomaar iets weg moet gooien, want wat heb je toch iets moois gemaakt met 'restspulletjes' Odetta! Maar ja, het heet toch ook niet voor niets scrappen dat we doen? Vind dat je een hele sierlijke kaart hebt gemaakt en alles is weer perfect op elkaar afgestemd, dat kun jij als geen ander! Liefs, Ira