woensdag 27 april 2011

Een wallhanger voor mijn moeder

Soms kun je zeer dankbaar zijn voor het feit dat je met je dierbaren samen wat tijd met elkaar mag doorbrengen. Zo ook op eerste paasdag. Mijn ouders hadden ons en mijn broer en zijn vriendin uitgenodigd om bij hun thuis te komen eten. Mijn moeder had haar traditionele, Aziatische gerecht gemaakt wat o.a. zeer geschikt is tijdens de paasdagen, namelijk witte rijst, zoet vlees met bruine eieren. Heerlijk. Lekker buiten gegeten.


Maria is een belangrijke vrouw in het Katholieke geloof. Mijn moeder heeft veel respect voor deze vrouw. Vandaar dat ik voor mijn moeder deze wallhanger heb gemaakt.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Het kan niet anders dan dat je moeder hier heel erg blij mee is! Ze boft enorm met zo'n lieve, zorgzame en creatieve dochter!

Jolanda zei

Ooooohhh dit is mooi zeg,super!!
Je moeder zal het fantastich vinden!
Fijne dag.
x

Unknown zei

een hele mooie hanger zo gaaf gemaakt ook vond ze vast super!!

Romy zei

Oh wauw, wat mooi! Zeker weten dat je moeder hier superblij mee zal zijn!