zondag 5 december 2010

Kerstkaarten ....... eh ik bedoel kerskaarten

Nee, dit is geen spelfout, maar het is een woordspeling! Zoals je kunt zien zijn dit geen kerstkaarten. Hoe winters het wordt des te meer verlang ik naar de zomer.
En na al die kerstkaarten was ik wel aan wat variatie toe, hahaha.

Ik vind het niets leuker dan een kaart op maat te maken, hiermee bedoel ik een kaart die bij de ontvanger past.

Deze kaart is bedoeld voor een familielid (misschien kijkt zij wel op mijn blog, hahaha) die pas volgend jaar in juni jarig is. Met de restjes van het designpapier van Webster's Pages heb ik een fris en fruitige, zomerse achtergrond gemaakt. Deze toekomstige jarige had dit jaar een hele mooie rode jurk aan. En altijd heeft ze samen met mijn broer (hint) op hun gezamelijke verjaardagsfeest fruit om te snacken in overvloed waaronder ook kersen. Het jurkje is overigens gestempeld.

Deze kaart is voor Jolanda Simons. Hierop staan 4 van haar passies verwerkt. De liefde voor haar gezin en familie, de liefde voor het leven, haar passie voor het maken van taarten (ook al is deze taart voor haar doen vrij eenvoudig, maar hé, het gaat om het idee, toch) en de haar passie voor het scrappen in de vorm van deze gescrapte kaart. Kortom ik vond dit echt een Jolanda-kaart!

7 opmerkingen:

Marlieke zei

Je hebt weer heel wat moois en leuks gemaakt zeg!

Romy zei

Wauw, echte eye-candy zo...ik ben dol op kersjes (zowel in het echt als op kaartjes:)) en de gestempelde figuurtjes zijn prachtig. En dan dat taartje...ik weet zeker dat het heerlijk zou smaken;)

Unknown zei

ooo gaaf zijn ze geworden beide.
groetjes,lean

Jolanda zei

OOOhhhh een kaart voor mij,wat leuk...ik vind m super,kan niet wachten tot hij er is!!
BEDANKT alvast!!!
XXX

caroline zei

mooie kaartjes odette
groetjes uit belgie
caroline

MadeByMaly zei

Wat een geweldige kaarten weer.

SCRAP TALK zei

Ik hou van kers(t)en. Ik kan er kilo's van eten :-))
Prachtige kaarten!
xxx
C.