zondag 25 juli 2010

The World is made for Dancing

Afgelopen morgen heb ik, zoals Jolanda (Simons) het zou zeggen, heerlijk "gewebsterd", hahaha. En deze mini lay-out heb ik gemaakt uit losse onderdelen, rondzwervend op mijn werkblad.


Dit is een foto van mijn moeder (mijn vader was nog niet in the picture) tijdens een danswedstrijd in het "Krasnapolsky Hotel" te Amsterdam. Het was in de begin jaren zestig . Zij maakte de jurken zelf. Zij gaf dansles op een dansschool in Tilburg. Kortom een bezig bijtje.

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Dit is zo gaaf!!!als je toch zulke foto's van je moeder heb....zucht zo mooi!!!(moet ook eens in de oude doos gaan zoeken...)Je moeder ...zo mooi!!!het is een mooi geheel geworden,de foto springt eruit en dansen is zó leuk!!!En Websteren...ik hou er van...dat is echt ontspannen knippen he!

Marlieke zei

oh Odetta wat bijzonder om in het bezit te zijn van dit soort foto's! Je hebt de foto ook weer prachtig verwerkt!

Romy zei

Ik ben zo dol op dit soort mooie dansfoto's. Prachitg stijlvol! En ook perfect voor scrapwerk natuurlijk:) Je hebt er een hele mooie en toepasselijke romantische layout van gemaakt. Schitterend!

Unknown zei

schitterende foto en ja die moet gewebsterd worden heel mooi geworden.
groetjes,lean.

SCRAP TALK zei

Prachtig gewebsterd!
Heel mooie foto van je moeder! Zo een foto's zijn dierbaar en om te koesteren!
xxx
C.

MadeByMaly zei

Wat gaaf Odetta. Wat een geweldige foto van je moeder. Ik houd van de 60's stijl die je moeder uitstraalt, zo stijlvol...moooooooi!

Christie Bryant zei

This is such a great post! I love the photo of your mother, how beautiful! How fun to know that she made her dress and taught dance lessons. Wonderful!