zondag 18 juli 2010

Mini Canvasboard Brocante Birdcage

Het is even een tijdje stil geweest op mijn blog, maar je moet ook wel iets maken om deze te kunnen vullen. Ik heb niet stilgezeten en ik heb ruim de tijd hiervoor genomen. Waarom? Dat zul je in de volgende berichten lezen. Binnenkort zal het tijdelijk ook weer iets rustiger worden, want dan heb ik vakantie. Laatst zat ik met Rob en een vriend lekker buiten in ons tuintje. Voordat ik het goed en wel in de gaten had, was het al 23.00 uur. Heerlijk, toch! Hebben jullie dat ook niet, wanneer het 's avonds langer licht blijft, dat je denkt: "Goh, het is pas half negen!" Tijdens de herfst en winter heb ik dit meestal andersom, hahaha. Maar goed, ik schakel nu over op het echte werk.



Dit is een canvasboard van 13 x 18 cm groot. Deze heb ik met acrylverf in de kleur Sand van het merk Reeves voorzien. Het designpapier is van Prima Marketing. En hierop heb ik een Grungeboard Swirl en het, ja hier komt het toch echt goed van pas, het opgepimpte vogelkooitje bevestigd. En paar mooie prima flowers, plakparels, een stukje muziekpapier en een mooie kraal van het schitterende merk Blue Moonbeads (hier in Venlo gewoon bij Pipoos te koop) om de brocante sfeer te verhogen.


Met een mini canvasboard kun je ook bijvoorbeeld ook heel erg leuk de deksel van een doos bekleden.

7 opmerkingen:

Jolanda zei

heel mooi Odetta,super.Geniet lekker van je vakantie,het is wel verdiend!!!!!!!!!!!(hoeveel uitroeptekens?)
Heel erg verdiend dus!!!

Unknown zei

Mooi weer je bent helemaal into de canvas lang leve Action.
Fijne vakantie geniet er lekker van en nog een fijne verjaardagsfeest bij je moeder.
doeggggggggggggggggg,Lean.

SCRAP TALK zei

Ooh, deze is zo romantisch!
xxx
C.

Marlieke zei

Wauw!! Zwijmel zwijmel wat mooi! En ja; afgelopen week heb ik ook met Maarten heerlik in de tuin gezeten. Ik lig normaal vrij vroeg in bed, maar met deze temperaturen was het 's avonds toch wel echt genieten. Vanwege mijn studie is het op mijn blog ook lang stil geweest maar in tegenstelling tot jou heb ik WEL stilgezeten op scrapgebied in al die tijd.

Romy zei

Ik doe altijd zoveel goede ideetjes op, op jouw blog. Dit is daar alweer zo'n goed voorbeeld van. Wauw, wat een prachtige brocante en romantische kaart. Het vogelkooitje is ook zo mooi.

Geniet lekker van de lange avonden en van je vakantietijd binnenkort. Zo heerlijk:)

Christie Bryant zei

I love this canvas, how gorgeous!
I am also enjoying the long Summer nights. I've been staying up well past Midnight and sleeping in way too late. It's lovely.

MadeByMaly zei

Mooi mooi mooi (had ik al gezegd dat ik het prachtig mooi vind haha).