zondag 18 juli 2010

A challenge with myself

Voor een hele schappelijke prijs vond ik in Romy haar webwinkel http://romy2.marktplaza.nl/ dit vel uit de lijn Renaissance Faire van het merk Graphic 45. Ik heb toen aan Romy gevraagd of ze het vel s.v.p. doormidden wilde vouwen in plaats van snijden. Zo gezegd, zo gedaan. Na een goede service van Romy dit vel ontvangen.

Ik ben met mijzelf een uitdaging aangegaan hoeveel leuke dingen je kunt maken met items uit dit collagevel. Dat moet je zelf ook eens een keer proberen, het is meer dan de moeite waard! Door items uit zo'n collagevel te knippen krijg je uiteraard stukjes die niet mooi compleet van vorm zijn. Maar die uitgehakte stukjes kun je letterlijk en figuurlijk fantastisch verbloemen.

In de volgende berichten kun je zien wat ik met de items uit dit vel heb gemaakt.

5 opmerkingen:

Jolanda zei

je uitdaging is geweldig goed gelukt!!!Super mooi gedaan Odetta,ik ben zeer onder de induk.En fijn...je hebt geen restjes...hahaha...

Unknown zei

gaaf je eigen uitdagen...hihihi maar het is je wel gelukt hoor.
gr,Lean,.

Marlieke zei

wat een leuke uitdaging ben je met jezelf aangegaan zeg. En hele geslaagde resultaten he?! Leuk Odetta!

Romy zei

Wauw, ik sta versteld van wat je allemaal met dat vel hebt gemaakt. Het is allemaal prachtig, prachtig, prachtig en ook nog eens zóveel. Your creativity has no limits:)

Jolanda zei

Wat een leuke uitdaging heb je voor jezelf verzonnen en het is goed gelukt!

Groetjes Jolanda