dinsdag 27 juli 2010

RAK-time!!!!

Ja, het is weer zover! Het is weer RAK-time!!! Waarom? Ik ben de magische grens van 500 (dit is bericht nummer 526 om precies te zijn) berichten ruimschoots gepasseerd (hartelijk bedankt voor al jullie lieve reacties) en ik heb een goede bui, hahaha. Nog 2 dagen werken en dan heb ik 2 weken + 1 dag lang vakantie :). Dan is het op deze blog wat low key.


Wat heb ik voor je in de aanbieding??!!!!!
Een mooi vintage-setje, het is klein maar zeer fijn!


De volgende items heb ik met zorg samengesteld:



  • een mini clearstamp-setje van Prima Marketing bestaande uit 2 clearstamps van bloesemtakken, vlinders en een kolibri tezamen met strass-steentjes;


  • een mooi roosje die door mij bewerkt is met Tattered Angels glimmer mist;


  • 4 Prima Marketing flowers;


  • 2 Prima Marketing mini-roosjes;


  • 50 cm lint (crèmekleurig, satijn en in roosjesmotief);


  • 4 mooie kleine embellishments (engeltje, damask, hartje en bloesemtakken);


  • 1 vintagespeldje met een kolibribedeltje.


Wat moet je ervoor doen als je wilt meedingen voor dit vintage-setje?


Heel eenvoudig, gewoon op dit berichtje een reactie achterlaten. Dit kan tot met zaterdag 31 juli a.s. tot 24.00 uur.


Op zondag 1 augustus a.s. wordt uit deze reacties een winnaar getrokken.

10 opmerkingen:

Unknown zei

zuchttttttttttttt en je hebt het ook al heel mooi opgepimt wie wil dit nu niet...ikke wel hoor....enuhh natuurlijk gefeliciteerd met al je mooie berichten pffff veel hoor.
groetjes,Lean.

Romy zei

Wauw, al 526 geweldige Odetta berichtjes...time flies when you're having fun! Van harte gefeliciteerd en heel erg bedankt voor alle inspirerende en mooie werkstukken, die ik telkens weer op je blog vind! Wat een gave RAK is dit zeg en dan vooral de zelfbewerkte dingen. Een echt bewerkt door Odetta embellishment in huis hebben...wie wil dat nou niet:)

Marlieke zei

Dat zijn alweer een hele hoop berichten zeg! Gefeliciteerd met die mijlpaal! Ik hoop dat we nog lang van jou, je blog en je creaties mogen genieten! Op naar je welverdiende vakantie!

Jolanda zei

Hele fijne vakantie!!rust maar lekker uit en geniet van alles om je heen (en van iedereen on je heen natuurlijk!!)
Wel verdiend!!
Je RAK is mooi,schattig...
Fijne dag.

SCRAP TALK zei

Hoy Odetta,
Proficiat met al je leuke berichtjes! Ze betekenen een meerwaarde voor mijn hobby! Ik kom met veel plezier hier telkens weer inspiratie opdoen!
Alvast een fijne vakantie!
En wat een mooie romantische Rak! Die wil iedereen toch graag winnen van jou!
Fijne dag!
xxx
C.

Jolanda zei

Dat zijn zeker een hoop berichten! Wat leuk dat je een candy gaat weggeven en wat geef je leuke spulletjes weg! Alvast een fijne vakantie!

Groetjes Jolanda

Christie Bryant zei

What a fabulous give-away! You're too sweet to your humble readers. :-)

caroline zei

ik doe alvast mee !
groetjes caroline

Ольга Голуб zei

Gefeliciteerd! Hebben een zeer mooi werk!

Unknown zei

Hoi vakantieganger er staat een award voor je op mijn blog.
groetjes,Lean.