zondag 9 januari 2011

Fenny's Labels

Bij Fenny's Labels (http://http//fennym.marktplaza.nl/ komen deze origele, schitterende door Fenny bewerkte wollabels vandaan. Het zij echte juweeltjes om te zien, in het echt nog vele malen mooier! Ik vind dit idee grandioos!


Fenny had ook nog een verjaardagskaart plus chinchilla-stickers erbij gedaan. Lieve Fenny, heel hartelijk bedankt voor deze heel lieve en zeer attente geste! Ik ben er super blij mee. Ze zijn bestemd voor een mini-album van Willy, wat nog bij mij in de planning staat.

6 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Mooi hoor!

Jolanda zei

wat mooi!!!!

Romy zei

Wauw, die labels zijn geweldig! En met zo'n cadeautje erbij ben je al helemaal superblij. Zeker weten dat je daar een prachtig Willy-album mee gaat maken:)

Unknown zei

jaja kom op met je willy album ik kan niet wachten gave labels ook hoor..hihii

Marlieke zei

oja...perfect om in een mini te gebruiken! Ga maar snel beginnen want ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen ;-)

Anoniem zei

Hallo Odetta.

Wat een verrassing,dat je mijn maaswol labels op je bloq hebt geplaatst.
Ik had een virus in mijn pc en zie het nu pas.
Nogmaals bedankt voor je verjaardagskaart ,hij staat nog steeds te pronken in de kamer.
Iedereen vind hem erg mooi.

Groeten Fenny