woensdag 5 mei 2010

Birdhouses

Bij Marianne (http://www.madebymaly.nl/) had ik stansjes van een vogelhuisje besteld. Nu heb ik een stansje als mal achtergehouden. En heb ik deze kaarten gemaakt.

Deze kaart is voor mijn schoonmoeder voor a.s. moederdag. Het designpapier is van Making Memories uit de groene lijn "Paperie". Een reststukje van een minipaper van Webster's Pages heb ik als achtergrondje gebruikt. Een afbeelding van Crafty Secrets heb ik uitgeknipt uit het kaftje van het blokje Image and Journal Notes, want weggooien is immers zonde. En kijk Jolanda (Simons), ik heb een piepklein bloemstukje gemaakt, want bloemen horen nu eenmaal bij moederdag. Op de ingang van het vogelhuisje heb ik ronde framed mini tag van Making Memories geplakt en hierop de tekst "Fijne Moederdag" geschreven. Om het helemaal af te maken nog een wijnrank, een geponsde vlinder in dezelfde kleur als de bloemen en voor het nostalgische effect een klein stukje muzieknotenpapier.


Hier ook een vogelhuisje, maar nu in retro-stijl. Hierbij ook de groene lijn "Paperie" van Making Memories gebruikt. Deze kaart voor mijn goede vriendin uit Sint-Oedenrode.

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi Lieve Odetta,mooi...alle twee!!Het bloemstukje is super,je schoonmoeder zal hier zeker blij mee zijn!De onderste is ook heel mooi!!Je hebt ze weer heel leuk bewerkt!Ik heb de stansjes ook van Marianne,jij heb me WEER op ideeen gebracht!!
Fijne dag.
Liefs,Jolanda

SCRAP TALK zei

Heeeey, deze zaten ook bij mijn bestelling deze morgen. Weet ik gelijk hoe er aan te beginnen ;-))
Ik vind ze alle twee heel mooi! De ontvangers hiervan zullen maar wat blij zijn!
xxx
C.

Marlieke zei

Ook deze zijn prachtig! Mijn bureau ligt hier helemaal vol om vandaag (?) 3 layouts en een mini af te maken waar ik al aan begonnen was. Beetje eel maar eigenlijk he...nu ik dit gezien heb...heb je me volledig geinspireerd om ook met zoiets aan de slag te gaan. Mag ik je een tipje geven: stuur de onderste kaart eens in voor Scr@pCardsChallengeBlog... (als je wil tnatuurlijk he)! (zie link op mijn blog bij de laatste post). ik vind je wel een kanshebber!

Jolanda zei

Wat zijn het beide prachtige kaartjes gworden en wat leuk die vogelhuisjes. Besankt voor je lieve berichtjes!

Groetjes Jolanda

Unknown zei

gaaf en je gaat nog meer mensen blij maken word druk bij de tnt bus geloof ik hihihii....
gr,Lean

Romy zei

Inmiddels weet ik dat je een echte vogeltjesfan ben en wat maak je er telkens weer mooie creaties mee. De kaarten zijn beide prachtig! Groen was eerst niet zo mijn kleur, maar nu ik jou vaak groen zie gebruiken ben ik helemaal om:)

MadeByMaly zei

Ooooh mooi mooi mooi en dank je wel. Dat was een hele leuke verrassing! Ik heb zojuist ook de foto's van jullie weekend op je blog bekeken. Wat fijn dat je ouders zo genoten hebben! En oeps....jullie huwelijksdag had ik niet op de kalender staan. Ik schrijf hem er meteen bij en maak het goed met je hoor!