woensdag 2 september 2009

Inspiratie door designpapier

Ik ben jaloers op mensen die met behulp van sketches de mooiste kaarten en/of lay-outs kunnen maken. Helaas werkt dit niet voor mij. Op het creatieve vlak ben ik, zeg maar, een free spirit. In het dagelijkse leven hebben wij helaas al zo veel te maken met regeltjes, dat ik mijzelf die vrijheid gun om te doen en te laten bij wat ik zelf maak. Dus ben ik rebels. Ik kan tijdens een workshop dan ook absoluut niet een voorbeeld precies hetzelfde namaken. Dus wil ik er altijd iets van mijzelf in mijn werkstukjes leggen.

Maar in de schitterende lijn "Tessa's Fairytale" van "Quick Quotes" vond ik voor mijn doen een tamelijke gestructureerde inspiratie.


De stempels "Word Circles" zijn van "Inque Boutique". Die zijn altijd handig en deze stempels gebruik ik dan ook veelvuldig.

Enkele swirlstempels er tegenaan gegooid.

Met een klein ponsje de rondjes uit diverse designpapier gemaakt. Je kunt deze velletjes papier gebruiken voor een journal of op een kaart.

5 opmerkingen:

Marlieke zei

WOWIE! Wat mooi gedaan Odetta! Je hebt mij hiermee ook geinspireerd! Alleen...het is bedtijd, haha!

groetjes Marlieke

Romy zei

Wat heb je dat onwijs mooi gedaan zo. Ik dacht eerst dat het kant-en-klare journal kaartjes waren: ze zouden zo in de winkel kunnen liggen. Je bent een echte stempelqueen!

SCRAP TALK zei

Wauw! Idd. jij bent echt de stempelqueen en moesten ze zo in de winkel liggen, ik kocht ze direct! Ook heel herkenbaar; als ik probeer te liften of met sketch te werken, is mijn resultaat toch net iets anders. Kan me er ook moeilijk aan houden...

Unknown zei

Ziet er geweldig uit ,Odetta.En je houden aan een sketch hmmm dat is inderdaad bijna onmogelijk.
gr,Lean

Jolanda zei

Mooi hoor,echt een ding voor jou!
Ik doe ook niet aan sketch-en,er komt iets in me op en dat maak ik,de ene keer word het mooier/leuker dan de andere keer en dat is ook wel weer leuk.