woensdag 9 mei 2012

Post van Marie Antoinette


Post van Marie Antoinette. Op vrijdag 11 mei a.s. komt de film "Marie Antoinette op RTL 8 om 20.30 uur. Ik ga zeker kijken, want ik heb het nog niet gezien. Al was het maar voor de schitterende kostumes, hihihi.

Uit de bladzijde van de Flow heb ik deze enveloppe gemaakt. Hierop zit een filigrane sierelement (met een lakzegel met het Franse leliemotief en een Franse lelie bedel) verwerkt. Poederroze foamroosjes en organzalint verhogen het romantische gehalte.

5 opmerkingen:

Marlieke zei

zeker een romantisch gehalte. Heel mooi zeg.
Hoe gaat het bij jullie? Ik zal je snel weer eens mailen. Groetjes Marlieke

Unknown zei

Geweldig Odetta, ik zie dat jij er ook voor bent gevallen ;-) Wat een pracht van een envelop heb je gemaakt, daar kunnen nog eens liefdesbrieven in worden verzonden! Wow, dat jij uit de Flow durft te scheuren zeg! Ik heb hier alle exemplaren, heb een abonnement, maar durf er echt niets uit te knippen, lef hè? Liefs, Ira

Unknown zei

Dat ziet er weer super uit!! Heel mooi gemaakt..

Unknown zei

Heel gaaf floppie heb je gemaakt alleen al de kleurtjes....zuchtttttt!
Veel plezier dan vrijdag he!
groetjes,Lean

Romy zei

In zo'n prachtige envelop doet de inhoud er al bijna niet meer toe;) Wat ziet dit er prachtig uit!