vrijdag 25 mei 2012

Een dromerige kaart

Vandaag feliciteer ik mijn lieve blogvriendinnetje Romy van harte met haar 19e verjaardag! Wat vliegt de tijd, toen ik haar leerde kennen was zijn nog echt een meisje van 15 jaar oud. Nu is zij echt al een jonge vrouw. Romy is een echte natuurtalent in het scrappen en inmiddels internationaal bekend. Haar specialiteit is het maken van allerlei laagjes met designpapier. Haar prachtige werk kun je bewonderen op haar mooie blog: http://www.scrapstuffandmore.blogspot.com/.

Toen ik de afbeelding van dit dromerige meisje met het prachtige rode haar zag, moest ik meteen aan Romy denken. Romy heeft de mooiste haarkleur rood wat ik ooit heb gezien en zij heeft een romantische ziel.

Dus heb ik speciaal voor haar verjaardag deze kaart gemaakt.

4 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Wat mooi Odetta, en wat een toepasselijke kaart voor Romy. Hopelijk heeft ze mijn kaartje vandaag ook binnen gekregen...

Unknown zei

Oh Odetta, ik denk dat je Romy hier ongelooflijk blij mee hebt gemaakt! Wat zal ze genieten van al het fraais op je kaart, heel lief van je dat je zelfs het rode haar erin terug weet te laten komen!

Romy zei

Ik ben zooo blij met deze prachtige kaart! Je kaart is zo mooi romantisch en tot in details afgewerkt. En wat lief dat je zelfs mijn rode haar erin hebt verwerkt. Dankjewel voor de prachtige kaart en het bijbehorende prachtige pakket vol mooie dingen!:)

Unknown zei

hihihih zeker precies een kaart voor Rome heel mooi geworden.
groetjes,Lean