dinsdag 1 december 2009

My little wishbox

Misschien herinner je je deze wensdoosjes nog die ik in juni voor Marianne en Romy heb gemaakt.

Het schijnt dat wanneer je wensen opschrijft dat ze zullen uitkomen. Nu heb ik zelf ook nog wat wensen die ik graag zie uitkomen of vervuld worden. Vandaar dat ik ook een wensdoosje voor Rob en mij heb gemaakt. Ik moet het doosje alleen nog vullen.
Dit was een potpourri-doosje van de Blokker. De deksel en bodem zijn gaasachtig gemaakt. Nu komt dat heel handig uit voor het bevestigen van de rozet die ik van kant heb gemaakt. Aan de rozet zitten cultivé zoetwaterparels bevestigd die toevallig in dezelfde kleurenreeks van het kant zitten. De zoetwaterparels zijn afkomstig van mijn armband waarvan het elelastiek is geknapt. Wie wat bewaart, heeft nog wat!

Aan het doosje zit verder een ticket (Tim Holtz) bevestigd die bewerkt is met Tattered Angels (kleur old lace) Verder nog mini-roosjes van Prima Marketen en een sleutelbedeltje.


Om de boel fijn stofvrij en beschermd te bewaren, heb ik bij Xenos een ministolp met bijpassende voet gescoord (beide zijn afzondelijk te koop). En dat idee had ik weer uit de Ariadne (een woonmagazine). En het ziet er ook nog eens keer romantisch uit.

6 opmerkingen:

Saskia zei

Oooh... wat prachtig!!! Hééééél mooi en zo creatief! Dit ziet er echt lief uit! Ik 'wens' je veel geluk!

Saskia :)

Romy zei

Wauw, dit is zóóó prachtig mooi! Het vogeltje is schitterend. Sowieso zijn het hele leuke doosjes. Jouw doosje met roze kant staat hier ook nog steeds te pronken:)

MadeByMaly zei

O wat prachtig Odetta. En wat mooi zo onder een stolp. Ook mijn wensdoosje staat op mijn plank in het atelier zodat ik er elke dag van kan genieten.

Unknown zei

Heel mooi ik had toevallig de stolp gezien in de stad vandaag maar met jouw creatie erin is die veeeel mooier.

SCRAP TALK zei

Romantisch! Origineel! Super! Het geluk kan je hiermee alleen maar toelachen!
xxx
C.

Jolanda zei

Heel mooi,die stolp er bij is echt SUPER!!!En dat al je wensen maar uit mogen komen!!