dinsdag 1 december 2009

Made for Maly, een journal in vintagestijl

Deze journal is voor Marianne van http://www.madebymaly.nl. De kaftjes zijn gemaakt met vierkante enveloppen. Altijd handig wanneer je op een makkelijke manier kaftjes wilt maken. In de enveloppe zit een kartonnetje voor de stevigheid. Ik maak met deze methode ook wel eens kaarten. Sommige ontvangers gaan dan heel erg spontaan de enveloppe openscheuren en treffen dan een kartonnetje aan, hahaha. De kaftjes zijn aan de buitenkant bekleed met het designpapier van Daisy D's uit de lijn Heirloom. Op de voorkant heb ik een stempelroller van de Xenos en een tekststempel van Hero Arts gebruikt. Het chipboard kooitje en vogeltje zijn van Maya Road. Het kooitje heb ik geverfd met Ranger Dabber (de kleur Lake Mist) en voorzien van een laagje Tattered Angels Glimmer Mist (Irediscent Gold). Deze kleur is heerlijk neutraal en doet het altijd goed. Het vogeltje is geverfd met Ranger Crackle Paint (kleur Old Paper) en voorzien van een dik laagje Ranger Glossy Accents.


Een persoonlijke boodschap voor Marianne zit verborgen in dit kaartje. De afbeelding is van het geweldige merk Crafty Secrets.


De journalblaadjes en vellums zijn met elkaar gecombineerd en zijn van het merk Webster's Pages.

Soms heb je iets waarvan je jezelf afvraagt wat je er mee moet, maar wat toch zo mooi is. In mijn geval waren dit de journalnotes van Webster's Pages. En dan ontstaat uiteindelijk deze journal.

Aan alles komt een einde, zo ook aan deze journal.

5 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Odetta,
Dit is weer hemels mooi! Hier kan geen enkel ander kado hoe duur ook tegenop! Ik vind het schitterend!
xxx
C.

Jolanda zei

Heeeel mooi,Marianne zal wel heel blij zijn!!

Unknown zei

Jammer hoor je had best nog wel even door mogen gaan ZO MOOI!!!!!!!!!Marianne is vast uit haar dak gegaan.
gr,Lean.

Romy zei

Wauw, wauw, wauw! Supergave journal heb je gemaakt! Het is iedere keer weer zo gaaf om je werk te zien. Je hebt een hele eigen stijl en alles wat je maakt lijkt wel bij voorbaat prachtig te worden. Super-supermooi! Ik weet zeker dat Marianne hier heel blij mee zal zijn.

SCRAP TALK zei

Dit met die omslag zou ik nu ook tegenkomen hé! Ik zou dan ook zo nieuwschierig zijn en dat openprutsen.
Kwam eigenlijk nog eens kijken naar dat vogeltje!
xxx
C.