dinsdag 11 januari 2011

11-01-2011 = 4 x 11

Lieve allemaal!

Even snel een berichtje tussendoor.

Het lijkt wel een formule. Mensen die carnaval vieren zullen deze formule vast wel begrijpen, hihihi.

Het getal 11 is het gekke getal wat in de carnaval wordt gebruikt. En dit jaar ben ik 44 jaar oud geworden op 11 januari 2011. En ik ben af en toe ook wel een heel gek meisje!

Gelukkig heb ik rustig kunnen ontwaken, want er stond geen Joekskapel (een samengesteld carnavalskapel) klaar om onder aan mijn slaapkamer een serenade aan mij te komen brengen, hahaha.

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om mijn lieve blogvriendinnetjes, van wie ik al schitterende verjaardagskaarten en lieve attenties heb mogen ontvangen, heel hartelijk bedanken. Ik plaats binnenkort de kaarten op mijn blog. Maar hé, de verjaardag is nog niet voorbij, hoor. 11 januari is toch wel mijn favoriete dag om post te ontvangen :)!!!!

Liefs, Odetta

6 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Hiep hiep hoera, Odetta is jarig! Smak smak smak (3 verjaardagskussen) De formule past verbazingwekkend goed bij je haha. Ik wens je een hele fijne dag toe (en heel veel taartjes) en hoop dat mijn kaartje snel bij je in de bus valt. Enne...je bent niets gekker dan ik hoor (maar dat zegt eigenlijk misschien meer over mij haha).

Unknown zei

hihihi fijne dag nogmaals...doegggggggggggggg o nee tatatatatattetetetetettataatata!!!!
klein orkestje dan!

SCRAP TALK zei

Gelukkige verjaardag!
Liefs,
xxx
C.

Romy zei

Hieperdepiep....hoera! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een geweldige dag vandaag. Geniet maar lekker van je verjaardagspost:) Ik hoop dat mijn envelopje ook is aangekomen.

Jolanda zei

Nog van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Jolanda

Marlieke zei

Zo...alsnog gefeliciteerd! Ik hoop dat mijn kaartje op tijd bij je in de bus was gevallen! Gisteren had ik oudergesprekken, dus heb daarna ook niet meer geblogd, vandaar deze verlate felicitatie. Wat een leuke formule heb je gevonden! Erg grappig!