dinsdag 9 februari 2010

Mini Valentijnskaartje

Ik heb Vera de Muis en haar vriendjes van Marjolein Bastin altijd heel erg schattig gevonden. Dus heb ik in de opruiming (50% korting) deze agenda gekocht. Niet om dit als agenda te gebruiken, maar om de afbeeldingen in de agenda te gebruiken. Nu is het dus tijd om je slag te slaan, om te kijken naar agenda's en deze te beoordelen op hun scrapbaarheid.


Dit lieveheersbeestje in bonboncupje heb ik uitgeknipt. Deze stond een aantal malen in de agenda.


De basis van de kaart is een verpakkingsonderdeel van Prima Flowers. Met een een mal heb ik het envelopje gemaakt.


In het envelopje zit een labeltje.



Het lieveheersbeestje is bewerkt met Glossy Accents van Ranger. Een aantal van mijn trouwe blogvriendinnetjes zullen zeer binnenkort verrast worden met zo'n mini-kaartje.

Niet om er een traditie van te maken, maar om ze te bedanken voor hun vriendschap en hun steun in de afgelopen tijd.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat ontzettend creatoef weer, Odetta. Heel mooi bedacht en (nog mooier) uitgewerkt! Het is zo'n genot om (meestal op dinsdag) naar al jouw creaties te kijken!

Jolanda zei

Ik vind m schattig!!!En weer heel leuk verzonnen.
Je kan echt zien dat je weer wat beter in je "hum" bent...je bent weer zo lekker bezig!!Enne,dat je elkaar steunt is logisch,ookal zien we elkaar nooit...het is toch wel een vorm van vriendschap!
(en ik ben er blij mee!)

Unknown zei

Gaaf ik heb ook zo´n Vera tik van mijn moeder allemaal van die plaatjes uit oude magriet-libelle´s gekregen.En wat doe je dan ....bewaren......?????????
gr,Lean.

Romy zei

Wat een goed idee! Ik vind de tag supermooi geworden.