zondag 10 april 2011

Nieuwe haarcoupe!

Ik ben afgelopen vrijdag naar de kapper geweest. Ik was er sinds oktober al niet meer geweest. De broer van Rob trouwde namelijk en dat was een heel goed excuus voor mij om weer eens te gaan. Er is een flink stuk lengte van mijn haren afgeknipt. Ik wilde iets anders. De foto is trouwens een dag later door mijzelf gemaakt.


Het is geen ideale portretfoto geworden vanwege de schaduw. Mijn haar is namelijk bovenop korter.

Onlangs hebben voor de site foto's gemaakt. Deze foto klopt nou niet meer. Nu vragen de relaties zich vast wel af waar die ene medewerkster is gebleven, hahaha.

6 opmerkingen:

Unknown zei

hihihi super gave foto en een heerlijke coupe ben blij dat je de oorbel niet in hebt hoor...zo ben je veeeeeeeeeeeeeeeel mooier..
doeggggg,Lean

Marlieke zei

Wat leuk! Staat heel fris en pittig, leuk!

Jolanda zei

Mooi,lekker kort voor de zomer en het staat je super goed!!
(en t aakt jong,je ziet er goed uit!!!)
xx

Romy zei

Het ziet er super uit!! Wat een frisse coupe. Ik probeer zelf ook altijd de puntjes 'naar buiten' te krijgen, maar bij mij lukt dat nooit zo mooi als hier bij jou:)

MadeByMaly zei

Wat mooi Odetta, het staat je erg goed. Jij hebt zo'n gemakkelijk haar, jou staat alles! Maar idd...waar is de oorbel haha.
Nog gefeliciteerd met het huwelijk van je schoonbroer.

SCRAP TALK zei

Mooie coupe! Lekker fris voor de zomer!
Liefs,
xxx
C.