zondag 21 december 2008

Kersthangers





Deze kersthangers zijn op een leuke en eenvoudige manier te decoreren. Dit keer geen stempels en primaflowers gebruikt. De inspiratie vond ik op de weblog van Sanderijn Mittendorff. http://snowsrm.web-log.nl/every_given_day_is_a_mira/ Dank je wel, Sanderijn! De houten sterren, houten kerstboom en geveerde vleugels komen na wat avontuurlijk gewinkeld te hebben bij de Xenos vandaan. Het designpapier is van Making Memories en S.E.I. De vintageplaatjes zijn van Crafty Secrets. Verder heb ik de volgende materialen gebruikt: Tattered Angels Glimmer Mist de kleur Iridescent Gold, Stickles (Ranger) de kleur Chrystal, Liquid Pearls (Ranger) de kleur Opal, Joy plakparels, plaksteentjes, knoopjes, headpins, kopspelden, foamtape, lijm en lint. Overigens het mooie blaadjeslint is te koop bij de webshop Made By Maly Scrapbookstore http://www.madebymaly.nl/. De besjes komen van een doosje bonbons. Wanneer ik een luxe verpakte doosje bonbons kijk ik er altijd verlekkerd naar. Uiteraard vanwege de overheerlijke inhoud, maar ook omdat zo'n doosje mooi gedecoreerd is. Er zit altijd iets bruikbaars bij.

2 opmerkingen:

Romy zei

Je kersthangers zijn stuk voor stuk prachtig geworden. Je hebt weer van alles en nog wat gebruikt, zonder dat het rommelig wordt. Super!

Sanderijn zei

Nou ja zeg, dat je mij noemt als inspiratie bron, je hebt dit toch echt helemaal zelf verzonnen hoor, en ik vind het een super leuk idee!!!Ze zijn erg mooi geworden!