zaterdag 1 november 2008

Wedstrijdkaart



Met deze kaart heb ik bij Art Journey deelgenomen aan een wedstrijd.
De wedstrijd is nu voorbij, de winnaars (ik helaas niet) zijn bekend.
Maar het verzinnen van de kaart was heel erg leuk.
Ik heb een enveloppe als kaart gebruikt.
Dus kan ik hem nu op mijn weblog laten zien.
Bij Art Journey, www.artjourney.nl, hebben ze hele mooie stempels, waaronder ook een eigen lijn.

I made this card for a contest of Art Journey.
The contest is over now (it was not me who was a winner), so I can show you the card on my weblog now.
Making this card was big fun.
I used a envelope as a card.
At Art Journey (www.artjourney.nl) you will find beautiful stamps, they have also stamps of their own.

1 opmerking:

Romy zei

Een prachtig kaartje! Heel origineel en het effect is geweldig.