zaterdag 7 januari 2012

Mini-album "Back in Time with my Cars" deel 1

Onlangs was mijn vader jarig. Van hem had ik vorig jaar mooie foto's van zijn passie, Britse oldtimers, via de e-mail ontvangen. Dus besloot ik voor mijn vader als verjaardagscadeau een mini-album te maken. Omdat hij vindt dat ik nogal tamelijk zoete dingen maak, moest het stoer en robuust worden. Het mini-album is van black chipboard (Cosmo Cricket). Verder heb ik gekozen mannelijke accenten zoals de gears (raderwieltjes), clockface en grungeboard van Tim Holtz, canvas reinforces van 7 Gypsies en gestempelde bloemen op leer. Het designpapier is van verschillende merken zoals 7 Gypsies, Graphic 45 en Glitz Design. De letterstickers zijn van Making Memories. Al met al vind ik het album zeer geslaagd en niet te zoet, hahaha. Overigens was mijn vader er heel erg blij mee.





















6 opmerkingen:

Unknown zei

Zeker niet zoet maar super stoer en zo gaaf!Gefeliciteerd nog met je vader!

Jolanda zei

echt super super mooi!!!!
Gefeliciteerd nog,geweldig kado!
x

Romy zei

Nog van harte gefeliciteerd met je vader! Wat een geweldig cadeau heeft hij mogen ontvangen! Het album ziet er heel stoer en vintage uit. Ik vind die hinges op de voorkant ook superleuk!

MadeByMaly zei

Gefeliciteer met de verjaardag van je vader! Wat een prachtig album heb je gemaakt. Wat een attent kado voor je vader!

Karin Wouters zei

Ik kan wel begrijpen dat je vader er heel blij mee is. Het is een leuk en mooi mini album geworden. Natuurlijk ook nog gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Stoerder als dit is er niet en prachtig gemaakt, mooie details en accenten.